تا کی باید صبر کنم؟! :(

تقریبا سه ساعته دلم هوایی شده... حتی کار به گریه هم رسید! :(

کم کم داره این درد ۶ ساله میشه...

تا کی باید صبر کنم؟!

خوب نیستم... ولی میشه منو هم بطلبی؟!


آرزومه دوباره بیام

تو حرمت بدم یه سلام

بهونه ی اشکای هر روز منی



+ عکس مربوط به ۶ سال پیشه...

++ یادمه وقتی ضریح رو دیدم اونقدر گریه کردم که... 

ان‌شاءالله بعدِ کنکور میای دیگه :))
تا ببینیم خدا چی میخواد... :)
فقط واسه یک ساعت هم بشه کافیه...
به اندازه یک ساعت گریه...
یک ساعت گله...
یک ساعت آرامش...
هِدِرِ نو مبارک راستی =)
ممنونم ^_^
میگم که میای امشب واسه هم دعا کنیم دوباره ؟ :))
آره حتما... خیلی نیاز دارم... خیلی دلم گرفته...
میدونستی خیلی مهربون و گلی؟! ^_^
منم نیاز داشتم ؛ ممنون .
می‌دونستی الآن لبخند شیطنت‌آمیزی بر لبم نشاندی ؟ :دی
لطف داری مهربون‌جان . خودت خوب و مهربونی که اینجوری می‌بینی :)
:)
واقعا؟! ^_^
شما لطف داری عزیزم...
لبخند شیطنت آمیز چطوریه؟!
سلام
بعد از نماز صبحتون چند روز سلام بدین به آقا
میطلبن ان شاء الله :)
سلام
باشه... خیلی ممنونم...
ان شاءالله :)
آره ؛
واسه من اینجوریه که در کسری از ثانیه جوری لبخند میزنم که تمام دندان‌هایمان پیدا شود . 
اگه استیکرایی به‌نام کله‌گردالی:دی! رو داری شبیه اونیه که واسش نوشته ؛ راضیم ازت :دی
عجب :)
مثلا اینطوری 😆
چ عکسی :)

دلمونُ هوایی کردی ...
:)

به به حدیث خانم... کم پیدایی... نیستی... یهویی میری...
دلم خودم خیلی هوایی شده حدیث جونم :(
آخ‌آخ این کامنت a.mnd رو دیدم ، یاد تابستون افتادم . تازه یاد گرفته بودم آخر سلامم اینم بگم که ؛ ادرکنی بارض توس . بطور جالبی جور شد سفرش :)
چه جالب...
امتحان میکنم... خدا کنه بشه... خیلی دلم زیارت میخواد :)
یه‌چیزی تو همین مایه‌ها :)
😊
ان شاءالله همیشه بخندی...
یه آن بهم می ریزمُ میرم تولاکِ خودم :(
فداتشم :)

+ان شاالله میری خآنوم دکترم♥
چرا آخه؟! :(
شما عزیزی :)

+ ان شاءالله 😊
ان‌شاءالله که میشه ؛
خیلی ممنون .
من دیگه برم کمی هم درس بخونم !!
شبت بخیـــــر ؛ خوابای رنگ‌رنگی ببینی :))
قرارمونم فراموش نشه !:)
ان شاءالله...
خواهش میکنم :)
موفق باشی ^_^
ممنونم، همچنین عزیزم :)
چشم، حتما :)
:(

اللهم ارزقنا...
:(

آمین...
انشاالله میطلبه من برای تو دعا میکنم تو برای من
ببینم دعا کی زودتر میگیره
باشه حتما...
کاش هر دو دعا با هم اجابت بشه...
انشاالله حتما قسمت میشه ...
امید بخدا...
ان شاء الله...
ممنونم از شما...
خوبه باز دلتون اونجاست
:(
سه شنبه ۹ آذر ۹۵ , ۰۱:۰۱ سیّد محمّد جعاوله
حس خوب
حس بغض...
سلام دوست عزیز
دقیقا یک سال پیش منم حال و هواى شما رو داشتم و از قضا یکــــــــى از دوستان هم پستى در رابطه با امام مهربونمون گذاشته بود در کل میخوام بگم اگر با تمام وجود دلت پر بزنه به سوى حرمش بدون که حتما طلبیده میشى
اخه میدونى چیه من امروز عازمم😢
سلام
امیدوارم امسال طلبیده بشم :((
دیگه تحمل ندارم :((
خوش بحالت... التماس دعای ویژه...
نیت کن و برو بلیط مشهد بگیر وبرو آبجی .
کنکور دارم...
نمیتونم...
شرایطم اجازه نمیده...
ان شاءالله خیلی زود راهی میشین:  )
اون تیکه که نوشتین آهنگش خیلی معرکس.خیلی
ان شاءالله :)
خیلی خیلی... همین الان دارم دانلودش میکنم :))
آبجی یه روزه برو خب :) 
منم با اینکه سخته یه روزه میرم و میام با قطارم میرم بیشترشو تو راهم :)) 
نمیشه آبجیم :)
اگه میشد حتما میرفتم ولی نمیشه... :((
انشالله طلبیده میشی و میری به پابوس آقا ...
در پناه حق به زیارت بروید و حالش را ببرید ...
موفق باشید
ان شاءالله...
ممنونم...
همچنین...
کو تا کنکور مگه میخوای برید تا یک ماه بمونید 10روز یا یه هفته .
نمیشه آقای رحمانی... نمیشه... اگه میشد که صبر نمیکردم...
آجی خوب از این دلتنگیا فراوونه
میدونم حتما دلیل مهمی داری واسه نرفتنت
اما سعی خودتو بکن بعد کنکور سربلند پیش آقابری
:(
نمیشه... نه اینکه نمیخوام... اگه میشد که حتما میرفتم...
چشم.. ممنونم آبجی جون :)
سه شنبه ۹ آذر ۹۵ , ۱۴:۲۴ لبخنــــツ ـــد
منم از دیشب دلم هوایی شده  بانو :-( 
:(
سه شنبه ۹ آذر ۹۵ , ۱۴:۴۶ منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
ان شاء الله میطلبه :)
به موقعش ...
ان شاءالله :)
چه حس خوبی توی عکسه،ناخودآگاه بغضم گرفت...
وقتی آقا بطلبه اصلا خودتم نمیدونی چیشد که داری میری مشهد!
ان شاء الله به زودی زود میطلبه ترو :)
منم خیلی هواییِ مشهدم  :((( کاش اقا میطلبید....
:)
آره درسته...
ان شاءالله :)
کاش :(
سه شنبه ۹ آذر ۹۵ , ۱۶:۳۱ منتظر اتفاقات خوب
در هوس دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد...
هعی...
انشالله همین فردا بهت بگن پاشو بریم مشهد😃
نمیگن :((
آخی...شش سال واقعا سخته...
این شاالله به زودی طلبیده شید 
اول شما بعد هم ما
بله :(
ان شاءالله...
من بیشتر از شما ....من چی بگم
:(
سه شنبه ۹ آذر ۹۵ , ۲۲:۲۳ علیرضا امیدیان نسب
سلام
منو که امام رضا نطلبیده😭😭
اما برا شما دعت میکنم که حتما بری تو نمازام از خدا میخوام ببرت پابوس امام رضا
شماهم برا من دعاکن
سلام
:(
خیلی ممنونم... لطف میکنین...
چشم...
ان شاالله که زودتر روزیتون بشه.
التماس دعا
ان شاءالله...
محتاجیم به دعا...
اللهم أنهِ الفراق بین کل حبیب و محبوبه
باورت میشه تا حال قسمت نشده برم؟ 
واقعا؟! :(
منم دقیقا آبان شش سال پیش رفتم مشهد:(
:(
هوا هوای زیارت، هوا خراسانیست...
بله...
منم دوساله نرفتم...خیلی دلم تنگ شده...
دلتنگی خیلی سخته :(
چهارشنبه ۱۰ آذر ۹۵ , ۲۰:۰۱ مهدی کاشانی زاده
سلام گمانم دلتون با عشق آقا پیوند بخوره خودش خیلیه و سعی کنین در زندگی سیرت امامان رو ملاک قرار بدید. 
همه ما امامان رو دوستداریم ولی کدوم عمل می کنیم در زندگی مون.
انشالله به آرزوتون برسید و البته منم😊
سلام
بله درست میگید...
ان شاءالله...
ان شاء الله حاجت روا بشی خواهر

ممنونم...
ان شا الله به زودی 

ان شاءالله...
شنبه ۱۳ آذر ۹۵ , ۱۱:۰۸ ❤منتـــظر المهدی 313❤
گدای دوره گردم رضا دورت بگردم
هعی...
شنبه ۱۳ آذر ۹۵ , ۲۱:۱۲ بسیج دانشجویی دانشگاه طبری بابل
  ﺍﺻﻼ‌ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﺳﻌﺖ ﺍﯾﻦ ﮔﻨﺒﺪ ﮐﺒﻮﺩ

ﮔﻨﺒﺪ ﻃﻼ‌ﯼ ﺷﺎﻩ ﺧﺮﺍﺳﺎﻥ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ

ﻧﺎﮐﺎﻡ ﺁﻥ ﺩﻟﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﻋﻤﺮ ﺧﻮﺩ

ﯾﮑﺒﺎﺭ ﺩﺭ ﺣﺮﯾﻢ ﺗﻮ ﻣﻬﻤﺎﻥ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ 


فرارسیدن ایام  شهادت  امام رضا(ع) بر شما تسلیت باد.

تسلیت
آخ یادش بخیر
یه دفعه اونقد گریه کردم دار الولایه رو کلا خاموشی اعلام کردن
گفتن برین خونه دیگه بسه خخخخخخخخ :)
:/
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۰ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۳ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۵ باربری و اتوبار آشنا
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۵۴ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan