و روز موعود فرا رسید...

فردا... اربعین...

آقای من... اونقدر از تو و آرزوم گفتم که تقریبا همه میدونن دلیل نفس کشیدنم رو...

همه میدونن دلیل بودنم رو...

خودم میدونم کیم و چه کردم...

گله ای نیست... حرم تو جای امثال من نیست :(

آقا خوب شدن سخت نیست... خوب موندن سخته...

کمکم کن... که خوب بمونم... که نشم اون آدم سابق... که لایق کربلای تو بشم...

آقا فردا رو چطور تحمل کنم؟! من اینجا... حرمت اونجا...

فقط یه خواسته دارم...


اربعین سال بعد

پیاده

کربلا


برام امضاش کن...

همین!

صدای مراسم عزاداری میاد... حالم بده...

التماس دعای فراوون... بسی محتاجیم...

ان‌شاءالله :))
:))
من کربلا ندیده به کسی جان نمیدهم

آخر مرا وصال تو بر دار میکند
چقدر زیبا... حکایت حال ماست...
شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۲۰:۵۲ حمیدرضا ندیری
اللهم الرزقنا حرم
خدا قسمت کنه سال بعد پیاده کربلا
ان شاءالله...
اینجا هم صدای عزاداری میاد.
دل جامونده ها خون گریه میکنه...
یاعلی
:(
واقعا همینطوره...
علی یارت
شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۲۱:۱۴ سیّد محمّد جعاوله
التماس دعا
محتاجیم به دعا...
ان شاء الله سال بعد ، کربلا، اربعین، نماز جماعت به امامت آقامون ...
این معرکه ست...
ان شاءالله...
شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۲۱:۴۶ علیرضا امیدیان نسب
من هر طور شده سال دیگه پیام
برا شماهم دعا میکنم
ان شاءالله...
ممنونم...
شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۲۱:۴۶ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
إن شاءالله اگه مجردید با آقاتون سال بعد برید اگه متاهلید با آقا و بچه‌تون!
(لبخند)
ممنون...
شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۲۲:۱۹ سربازکوچولو ...
عالی بود منم لایق کربلا نبودم
ان شالله ما هم کربلا میریم...
ممنونم...
ان شاءالله سال بعد...
شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۲۲:۳۸ سربازکوچولو ...
عالی بود منم لایق کربلا نبودم
ان شالله ما هم کربلا میریم...
:)
:(

اللهم ارزقنا...
:(

بحق زینب الکبری...
شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۲۳:۰۰ علیرضا علیرضا
سلام.من روزی 500 تا بازدید کننده دارم.اگه خواستید میتونیم تبادل لینک کنیم.اگه خواستید بیاین تو وبلاگم قسمت تبادل لینک (قسمت بالایی وبلاگ) و بهم پیام بدید.

تشکر... با تبادل لینک مخالفم!
شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۲۳:۱۹ دختری از تبار تسنیم ...
رفتم مراسم شب اربعین اما همه کربلا بودن و هیچ مراسمی پیدا نکردم

حس جا موندن و بیشتر احساس کردم...
خیلی حس بدیه :(
ان شاالله ...
خوبی حدیث؟!
یهو رفتی دلم گرفت :(
ان شاءالله جفتمون با هم بریم...
ان شالله:)
:)
شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۲۳:۴۳ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
وای گفتی...
تازه اگه قبلا رفته بودی و الان از تلویزیون میدیدی خیلی خیلی سخت تر بود...
نمیدونی چه دردی داره! که چرا قسمتت نشد باز بری، یعنی اون آدمی که سابق بودیبهتر بوده یا الان...
ان شاءالله که سال آینده بچه های بلاگی همگی راهی بشیم
نرفتم... ولی خیلی درد داره این از قافله جا موندن...

الان بهترم نسبت به قبل... هر چند هنوز فاصله هاست تا آدمیت!
ان شاءالله...
ایشالله قسمت هممون شه

ان شاءالله...
:/
شما پست رو خوندی؟!؟!
التماس دعا 
محتاجیم به دعا...
اللهم زد و بارک فی جموع المسلمین الزاحفین نحو قبلة الاحرار فی یوم الاربعین الحسینی
آمین...
التماس دعا
محتاجیم به دعا...
و من باز هم جزو جامونده ها هستم....
ان شاالله زیارت نصیب همه ی عاشقای ارباب بشه 
منم...
ان شاءالله...
اربعین حسینی تسلیت باد...
بر شما هم تسلیت باد...
منم  آرزوی شما 
هعی...
فداتشم:*

ممنون منم خوبم درگیرمطب و اینایمم/D:/ توهم زدم 

یکم سکوت بدنیست .. 
بخندی همیشه ♥♥♥
^_^

:)

سکوت چیز خوبیه...
نمیذارن بخندم :(
آجرک الله یا بقیه الله
يكشنبه ۳۰ آبان ۹۵ , ۱۵:۱۷ ❤منتـــظر المهدی 313❤
حسرت بدچیزیه داره خفم میکنه

آبجی بحق امام حسین زیارت نصیبتت
میفهمم... خیلی سخته...

ان شاءالله... ممنون آبجی...
يكشنبه ۳۰ آبان ۹۵ , ۱۷:۴۴ ابو اسفنج بلاگفانی
التماس دعا.
محتاجیم به دعا...
التماس دعا
محتاجیم به دعا...
انشالله 

ان شاء الله قسمتت میشه :)
منم التماس دعا
ان شاءالله :)
محتاجیم به دعا
شروع جاذبهٔ مغناطیس حسینی، در روز اربعین است. جابرابن‌عبدالله را از مدینه بلند می‌کند و به کربلا می‌کشد. این، همان مغناطیسی است که امروز هم با گذشت قرن‌های متمادی، در دل من و شماست. کسانی که معرفت به اهل‌بیت دارند، عشق و شور به کربلا همیشه در دلشان زنده است. این از آن روز شروع شده است. عشق به تربت حسینی و به مرقد سرور شهیدان (امام حسین (علیه السلام)).
 بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای(حفظه الله)
اللّهمّ عجّل لولیک الفرج...
یا حـســــــــــــــــــــــــیـــن  (ع) ادرکــــــــــــنا
امسال که گذشت ان شاءالله سال بعد زنده باشیم و کربلا رو ببینیم 


ان شاءالله...
ان شاء الله سال دیگه باهم پیاده کربلا...
ان شاءالله حدیث جون خودم :)
سلام علیکم مومن
حال زیارت داشتن مهم تر از خود رفتن هست به نظرم
و بیشتر این حال رو میخرند به نظرم

ان شاالله که سال آینده قسمتتون بشه

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
سلام
چی بگم...

ان شاءالله...

ممنونم...
ان شاالله سال دیگه حرم باشی :-)
ان شاءالله :)
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۲ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۵ باربری و اتوبار امانت
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
شنبه ۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۵۵ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما حمل بدون آسیب به تمام نقاط کشور را تجربه کنید

چرا من اینقدرررر دیر وبلاگتونو پیدا کردم:)))؟؟

کاش بازم بنویسید نوشته هاتون عجیب به دل میشینه❤:)

 

 

_ و تمام چیزی که میخوام امسال اربعین کربلاست ...

خوش اومدین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan