من + کنکور = @_@

داشتم فکر میکردم به این که آخرین بار کی رفتم بیرون؟!

۷ آبان روزی که آزمون داشتم!


این روزها بیشتر وقتم رو با کتابام و توی اتاقم میگذرونم...

همه تلاشمو میکنم...

برای رسیدن به موفقیت...

و

اثبات خودم به خودم (!) و دیگران :)

که بگم من می تونم...


توی این روزها اگه هوای دلتون ابری شد، ما رو هم دعا کنید... بسی محتاجیم...



مبهم نوشت: از کوه صدا میاد میگه ابوالفضل... میگه ابوالفضل...

همینطوری نوشت: عاشق عکس روی جلد کتاب شیمی۳ خیلی سبزم ^_^  

کمک نوشت: یارا مددی کن... مددی کن... مددی...

درد نوشت: عموم فردا راهی کربلا میشه... تماس گرفتم بهش گفتم خیلی دلم کربلا میخواد... :(

نسیممممممممممممممممم
چیقدکتابا تمیزززززززززززززز مرتببببببببببببببببببببببب
مال خودته؟


آره کتابای خودمه :)
دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵ , ۰۰:۰۶ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
ان شاءالله موفق بشی
ان شاءالله...
ممنونم...
موفق باشید...
ممنونم...
منم همینومیگن همش :((
:((
ایشالا موفق باشی :) 
تو میتونی !!
ممنون :)
بله...
#اعلام_حظور :|
:-/
سلام.
درس خوندن برا کنکور خیلی سخته. ان شاالله خدا خودش کمکت میکنه. امروز داشتم ب این فک میکردم دانشگاه شهر ما قبول شی. فکرم قشنگ بود ولی تا حدودی نشدنی. ان شاالله هر چی خیرته.
حرم هم قسمتت میشه ان شاالله

سلام آبجی خانم خودم :)
بلی بسی سخته...
کرمانشاه هم خوبه... هر چی خدا بخواد همون میشه...
ان شاءالله
سلام ،ایشالا موفق باشید 
سلام
خیلی ممنون... همچنین...
موفق باشید .
ممنونم...
سلام 
کتابای منم همینجوری بودن :)

بخونید ...قطعا میرسید 
سلام
خیلی هم خوب...

چشم... ان شاءالله...
ان‌شاءالله حسابی موفق بشی :)))
فدای تو :))
کنکور خیلی آسونه بنظر من.فقط باید در حد 90 درصد تلاش کنی.البته کار هرکسی نیس. ولی با اینحال آرزوی موفقیت براتون دارم#یک_پرستار
نمیدونم والا... شاید حق با شما باشه...
ممنونم...
سلام روزتون خوش

من یه سوالی توی وبلاگم مطرح کردم که داستانش هم توی همون پست نوشتم

http://happyending.blog.ir/1395/08/17/Last-Time-Feeling-Happiness

حالا ازتون میخوام که به این سوال فک کنید که اخرین بار کی احساس خوشبختی کردید؟
و اگر دوست داشتید به دوستاتون هم این سوال رو بپرسید و خودتون هم جوابتون رو به اشتراک بذارید

یه چیزی شبیه یه بازی وبلاگیه
خوشحال میشم اگه شرکت کنید
موفق باشید
یاعلی
سلام
اگه فرصت کردم باشه...

همچنین...
علی یارتون
دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵ , ۱۲:۰۰ ❤منتـــظر المهدی 313❤
موفق باشیدوزیارت نصیبتون
تشکر آبجی جون...
سلام
ان شاالله هم تو کنکور موفق بشید و هم بعد از کنکورتون قسمتتون بشه برید کربلا
سلام
ممنونم...
چ کتابای تمیزی😃آورین😃من اول سال گرفتم کتابم رو اب روش ریخت الان مثل برگ پاییز شده😂
عجب...
سلام وقت بخیر
وبلاگ خوب دارید
موفق باشید.
سلام
ممنون
همچنین...
اصصصلا حدس نمیزدم کنکوری باشی!!!!! اصلا :||
بنده نیز با کتابها درحال وقت گذراندنم:)
اکثر منابع خیلی سبزو داری,من گاج!
:)
موفق باشی...
عمومیای من گاج هستن...
برای اختصاصی ها هم گاج رو دارم ولی کمتر استفاده میکنم...
موفق  :))
:))
خودتی @_# با تو نبودم با عکس رو جلد شیمی 3 بودم ححح
این دعوا نوشت بود

خودم نوشت : سلاااام خوبی و خععععلی عالیه بالاخره با کنکور کنار اومدی و عالی داری میخونی مطمئنم موفق میشی ^__^ خواستن +تصمیم قطعی + عمل + توانستن

بازم خودم نوشت : برا منو همه بچه ها هم دعا کن :)
 کمک نوشت :ماهم حتمااا دعا میکنیم ^_^

موفق باشی ببینم چ میکنی خانوووم دکتررررر :)
سلام
خیلی ممنونم...

محتاجیم به دعا...
تشکر بسی...

ممنون... همچنین...
دیشب اهل خانه رفتن و من جا موندم.
الان هم دارم اهنگ: هر شب میخونم با شور و نوا کربلا میخوام ابوالفضل.
یاعلی
هعی...
من از همه چی جا موندم...
علی یارت
سلام:نتیجه تلاش حتما موفقیته:)


سلام
:)
سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۳:۰۳ ابو اسفنج بلاگفانی
آرزوی موفقیت میکنم براتون.
تشکر
اوه اوه کنکور!!! خدا صبرتون بده!!
:|
چه کتابای تمیزی
چه مرتب
واقعا عالیه
معلومه که هم تلاش میکنی هم هدفت معلومه هم اون بالاسری رو در نظر داری
پس حتما حتما موفق میشی
من هم واست دعا میکنم
یا علی
:)
لطف داری...

ان شاءالله...
ممنونم :)
علی یارت...

خیلی سبز خیلی بازارش گرم شده...

موفق باشید امیدوارم تو کنکور سر بلند بیرون بیاید :)

ممنون...
بعد از مدت ها ، سلام ... .
+ ریاضی جامع سروش جان موئینی . بی نظیره . اون آی کیو زیسته ؟ شیمی مبتکران خودشه یا تکمیلیه ؟ میگم از زیست خیلی سبز راضی هستبن ؟
سلام
بله آی کیو زیسته...
شیمی هم خودشه...
بله خیلی عالیه...
ان شاءالله موفق باشی و همین امسال به هدفت برسی و مثل ما ناکام نمونی:) 
ممنون :)
جمعه ۵ آذر ۹۵ , ۰۶:۵۱ علی احمدی-.وبگرد گذری
آره اکثرا از مطالبتون که میخوندم معلومه مشغولید خدا رو شکر.
ولی همش درس یا اصلا یک کار آدم رو مستهلک می کنه.
متنوع تر زندگی و برنامه ریزی داشته باشید تا لذت ببرید.
ایام به کام لطف عالی مستدام.تا گذر بعد خداحافظ.
ممنونم از همراهی شما...
باید سخت تلاش کنم تا به هدفم برسم... راحتی باشه برای بعد!
ممنونم... خداحافظ شما...
موفق باشید :)
سلامت باشید :)
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۳۹ باربری و اتوبار امانت


بدون خسارت وسایل خود را آسوده خاطر حمل کنید

يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۵ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan