پاسخ به سوال یکی از بلاگر ها

من یه دختر شیعه هستم...

همیشه هم از اعتقاداتم دفاع کردم...

ولی

برام فرقی نداشت آقا ظهور کنن یا نه...

گریه برای امام حسین برام مفهومی نداشت... یعنی نمیدونستم برای چی باید برای امام اشک بریزم :|

و اصلا دوست نداشتم برم کربلا...

مشهد رو خیلی دوست داشتم ولی کربلا رو نه...

دلیل خاصی هم نداشت...

تا اینکه...

عاشورای سال قبل یهو نگاهم به تصاویر کربلا که از تلوزیون پخش میشد افتاد...

برای اولی بار دلم خواست اونجا باشم!

و ناخودآگاه اشک ریختم!

هر روز که تصاویر کسانی که پیاده برا اربعین میرفتن کربلا رو میدیدم دلم به سمت کربلا پر می کشید...

من نفهمیدم عاشورای سال قبل چه اتفاقی افتاد... ولی حال دلم تغییر کرد...

یه آدم دیگه شدم...

کربلا شد بزرگترین و تنها آرزوی من...

به عشقش نفس میکشم... 


بعضی چیزا دلیه... نباید براش دنبال دلیل عقلانی گشت... هر چند وقایع کربلا سراسر منطقه...

کافیه یکم فکر کنیم... کی هستیم؟!... داریم چکار میکنیم؟!...

من حال و هوای این روز هامو خیلی دوست دارم...

و

تا کربلا رو نبینم نمی میرم!!!



مبهم نوشت: تا تو به داد من رسی... من به خدا رسیده ام...

همینطوری نوشت: خم میشم ولی نمیشکنم...

کمک نوشت: یارا تو هم هوای ما دارا...

درد نوشت: بر مشامم میرسد هر لحظه بوی کربلا... هعی...

خدا رو شکر..

اللهم ارزقنا...
خدارو خیلی خیلی شاکرم...
بحق زینب الکبری...
انشاالله که قسمت بشه و به کربلا برید...
بسلامتی برید و برگردید انشاالله 
و همه ی ما رو هم در بین الحرمین دعا کنید :(

ان شاءالله...
محتاجیم به دعا...
خدا رو شکر :)))
:))
چقدر قشنگ بودن این ابیات پایین تصویر :))
ان‌شاءالله قسمت هممون بشه :)
:))
ان شاءالله :)
پنجشنبه ۱۳ آبان ۹۵ , ۱۰:۳۸ ❤منتـــظر المهدی 313❤
حسین جان نگاهی
نگاهی... پناهی...
ان شاالله به آرزوی دلتون یعنی زیارت آقا امام حسین (ع) برسید. 
ان شاءالله...
پنجشنبه ۱۳ آبان ۹۵ , ۱۴:۲۸ منتظر اتفاقات خوب
بعضی چرا ها جواب نداره!! انگاری که بپرسی چرا عاشق فلانی شدی؟ بگه چون اله وبله..ولی آخرش خودش هم میدونه اینا دلایل عاشق شدنش نبوده، به خودش که اومده دیده عاشقه دلیلش هم نمیدونه!!

التماس دعای فرج...وکربلا رو خدا توی سرنوشت هممون قرار بده ان شاالله.
آره همینطوره...
کار دله... یهویی... یکی خواسته...

محتاجیم به دعا...
نصیبتان بشه الهی
ان شاءالله...
ان شاءالله کربلا نصیبت:)
ان شاءالله :)
ممنون از وقتی که گذاشتید
البته با یه بخشی از جوابتون مخالفم که دو دلم بگم یا نه
چون نمیخوام حس بدی توی شما به وجود بیارم
ولی میگم چون شاید به دردتون بخوره

این حسی که به وجود اومده ممکنه ناشی از یه خلا درونی و فکری باشه
حالا صرفا چون توسط جامعه و البته اعتقادات شخصی خودتون پذیرفته میشه دلیل نمیشه که به حال خودش رهاش کنید

ببینید خود دین هم همونطور که خودتون در جریان هستید شدیدا به دنبال کردن علم و افکار منطقی دعوت کرده
حالا ممکنه من دارم اشتباه میکنم و واقعا همچین حس هایی میتونه یه نشونه ی الهی یا همچین چیزی باشه
ولی میتونه هم دلیلش وجود یه مشکل باشه

به هر حال
امیدوارم که موفق باشید
توی هر راهی که هستید
یاعلی
مخالفم با شما!
من خلا نداشتم...
فقط فکر کردم... که کیم... کجام... چی شده...
امام حسین چه کرد... و چرا...
اصولا آدمیم که دنبال حقیقتم...
قبلا هم گفتم وقایع کربلا سراسر منطقه... ولی شما معتقید عشق من منطقی پشتش نیست!
نمیدونم... شاید تحت تاثیر شبکه های ماهواره ای باشید... که امیدوارم اینطور نباشه...
من آدمیم که هیچ وقت جز خدا دوستی نداشتم... نخواستم که داشته باشم...
خدا که بشه همه کس آدم... دیگه خلائی نمیمونه...

نمی دونم خانم هستید یا آقا... ولی حس میکنم دارید در برابر حقیقت مقاومت می کنید!
من از این حال و هوا راضیم...
دلم هم که میگیره آهنگ موج محرم و قلب محرم بنیامین بهادری رو گوش میکنم آروم میشم...
عشق به آقا ابوالفضل و آقا امام حسین معجزه میکنه... امتحان کنید...
پنجشنبه ۱۳ آبان ۹۵ , ۲۳:۲۱ محمدرضا سلمانیان‌نژاد
سلام اگه دوست دارید بیایید وبلاگ همدیگه‌رو دنبال کنیم
إن‌شاءالله دوست وبلاگی خوبی برایتان خواهیم بود  
سلام
دوست وبلاگی؟!؟!
 یکی از دوستان دیگر هم امشب چنین آرزویی داشت ..
 برای ایشان نوشتم ..هر کسی سوزد به نوعی در غم جانانه ای . .
و خدا فرمود ..برای هر کاری زمانی مشخص شده است . .
انشاءالله که نصیب شما نیز خواهد شد .. آمین ..
ان شاءالله که بشه سال بعد برم...
همونطوری که میخوام...
ممنونم از شما...
اقا هستم
ماهواره نداریم و نداشتیم
توی متنم گفتم که "ببینید خود دین هم همونطور که خودتون در جریان هستید شدیدا به دنبال کردن علم و افکار منطقی دعوت کرده"
منم اشاره کردم که "همونطور که خودتون " چون به نظرم منطق پشت ااعتقاداتون هست
چون متنتون رو درست خوندم

خودتون هم گفتید که سوال داشتم و ...
خوب خلا مگه باید چی باشه

بعدم اعصابتون رو کنترل کنید لطفا
با لحن تند حرف زدن برای منم اصلا کار سختی نیست

من معذرت میخوام که اعتقاداتون رو زیر سوال بردم
راحت باشید
یاعلی
شما هر طور راحتید فکر کنید...
من با آرامش نوشتم... اگه حس کردید لحنم تند بوده عذر میخوام...
من کنکور دارم... حوصله جنگ اعصاب ندارم...
من آدم خوبی نیستم... بنده خیلی بدیم برا خدا...
اطلاعاتم هم بسی کمه!
از یه آدم آگاه بپرسید...

موفق باشید
انشا الله نصیب دوتامون شه
ان شاءالله...
جمعه ۱۴ آبان ۹۵ , ۲۳:۵۳ دختری از تبار تسنیم ...
کربلا خواستن نیاز به بلوغی از جنس عاشورا داره...
احساس میکنم امسال بیشتر از پارسال دلم کربلا خواست
خدا کنه بیشتر درکش کنم...
بله... درسته...
من دارم داغون میشم از این جا موندن...
انشالله که  هر چه زودتر قسمت بشه و آقا بطلبه همه مونو...اون قسمت که گفتید بعضی چیزا دلیه حق کل متن رو ادا کرد به تنهایی :)
ان شاءالله...
:)
من معذرت میخوام شاید من بد خوندم که فکر کردم لحنتون بده
انشالله که موفق باشید توی درس و ...


خواهش می کنم...
ممنون... همچنین...
شنبه ۱۵ آبان ۹۵ , ۰۹:۱۸ یا فاطمة الزهراء
ان شاء للّه قسمتت شه بری

بعدشم کی گفته منطق لازمه برای عاشقی؟ عاشقی با دیوانگی خوش تر است اتفاقا

ولی عشق به ائمه اوج شعور و منطق ِ چون دل بستن به بهترینا خوب ترینا و کامل تریناست
ان شاءالله...
دقیقا... بسی موافقم...
جز این نیست...
سلام عزیز دلم. 
خوبی؟
  دل منم برات تنگ شده. 
درسا چ طورن؟
حرم آقام ان شا الله نسیبت بشه.
خبر نگرفتنم رو پای بی معرفتی نذار  
درگیرم این روزا یکم فدات. 

سلام عزیزم.
خداروشکر... میگذره...
خوبن... سلام میرسونن! :)
ان شاءالله...
فدای تو دوست با معرفتم :)
شنبه ۱۵ آبان ۹۵ , ۲۰:۱۲ محمد حسین صادقی
انشا الله قسمت هممون بشه زیارت اربعین 
یا خدا یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ان شاءالله...
ان شاءالله اربعین سال بعد قسمت بشه پیاده بری پابوس آقا :) 
ان شاءالله...
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۴۰ باربری و اتوبار آشنا

بدون خسارت وسایل خود را آسوده خاطر حمل کنید

يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۶ باربری و اتوبار آیلان

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan