لیاقت ندارم

روز عاشورا...

من...

جلوی تلویزیون...

شبکه 3...

کربلا...


دستام می لرزید...

تپش قلب داشتم...

حالم بد بود...

رفتم توی اتاقم...

در رو بستم...

اشک ریختم...

کربلا رو خواستم...


من لیاقت ندارم... ندارم... ندارم...



مبهم نوشت: همیشه بغض تو دنیامو لرزوند / هوای گریه هامو داری یا نه

همینطوری نوشت: توی این یک هفته کلی بلا سرم اومد... دیشب هم دستم سوخت!

کمک نوشت: خدا جون... هوامو داشته باش...

درد نوشت: سهم من از محرم امسال... گوش دادن به صدای عزاداری مسجد محله... کنار پنجره اتاقم...

منم ندارم
بزن قدش :| :((
:((
سلام

ان شاءالله که یه روزی کربلایی میشین 

التماس دعا
سلام

ان شاءالله...

محتاجیم به دعا
همین لحظه‌های بغض‌ناک و بعضا اشک‌آلود واسه بی‌لیاقتی‌هم لیاقت میخواد نسیم که گاهی من اینم ندارم .
هعی... من حتی لیاقت شرکت توی مراسم های آقا رو هم ندارم :(
این رنجه... درده... مرگه :((
منم خیلی دلم میخاست ولی.......

منم فقط حسرت:((

ان شاالله به زودی نصیبت بشه:))
:((

هعی...

ان شاءالله :))
مهم نیست کربلایی باشی مهم اینه منش حسینی داشته باشی

مهم اینه بدونی امامت سر چه چیزهایی خود و خانواده رو فدا کرد
بله درسته...
ولی من خیلی خیلی دلم میخواد کربلا رو ببینم... بزرگترین آرزومه...
آرزوی چندین ساله‌ای که باسختی و رنج بدست بیاد عجیب می‌چسبه اصلا :))
حتی اون لحظاتِ قبل از رسیدن بهش ، برات شیرین میشه :)

آره حتما خیلی عالیه :)
ولی من تا حالا همچین تجربه ای نداشتم!
منم نداشتم و ندارم:)
:(
جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۱۶:۳۹ مهندس مکانیک خودرو
سلاااااااااااااااااااااااام

ایشاالله امسال اربعین عاشورایید.....

من این دهه همش شباش تا12شب توحسینیه امون بودم خیلی ساعت9تا12حال میدادزنجیرزنی محکم
سینه زنی محکممم

جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۱۶:۵۴ دردنوشته های جوانی ام
اخر از عشق تو من عراقی میشوم یا حسین....
اللهم ارزقنا...

:(
من امسال غمم خییییلی متفاوت بود,خیلییییی دلم میخواست کربلا بودم....
عزیزم...انشالله که اتفاقات قشنگ و خوب برات بیفته و سلامت باشی
جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۱۷:۲۸ دخترِ انار :)
هیچ دیدی که کریمی به کرم فکر کند ؟
نا امید نباش از کرمشون :)
سلام
وب خیلی قشنگی دارین
به وب منم سر بزنید
منتظر نظرات گرمتون هستم
سبز باشید
سلام
ممنون
منم ندارم
منم فقط یه شام غریبان رفتم عزاداری همش یا از تلویزون نوحه گوش میکردم یا از هیئت های کنار خونه.
اللهم ارزقنا کربلا
یاعلی
سلام
ان شاء الله قسمتتون بشه 
والا منم همچین بی دین و ایمان نیستم ولی واقعا نمیفهمم این چیزا رو
خوب اولا چرا باید انقدر دلم بخواد برم کربلا؟چه چیز خاصی باید این شدت از گرایش رو ایجاد کنه؟
ثواب داره ، فرد مهمی اونجا خاک شده ، تاریخچه ی غنی پشت ماجراست
درسته ولی این شدتی که شما میگید...

ایشالا که شما نصیبتون بشه و برید و حسابی دلتون باز شه
ببخشید من این وسط تفکرات خودمو خالی کردم دیگه
متاسفم...
هیچوقت اقتضائات یا اتفاقات ریز و کوچک روزگار را تعبیر به بلا نکنید که یکجور ناشکری است، بلا خیلی سنگین و مهیب است.
هر که بخواهد بی شک دیر یا زود به مرادش خواهد رسید.
کربلا نصیبتان شود ان شاءلله بزودی..
ان شالله نصیبت بشه.بعدش ما رو هم دعا کن:)

اراده کن بری جلسه اینهمه مجلس عزاداری :)
شنبه ۲۴ مهر ۹۵ , ۰۹:۳۱ امیر بهزادپور
انشاالله قسمت خواهد شد کربلا...

ان شاء الله برید کربلا اونجا گریه کنید

انشاالله که قسمتتون بشه
منم: اللهم الرزقنا حرم...
به یادت هستم و پای ثایت دعا هامی..
یاعلی

وقتی نونوایه محل تو عاشورا بازم به فکر کاسبیش باشه ...
----
خدا کربلا رو قسمت همه بکنه ان شاء الله
الـــهیـــ آمـــینـــ

موفق و سربلند باشید !
اینو همین الآن دیدم ؛

یا اباعبدالله(ع)
لذت عشق به این حس بلاتکلیفی است . . .
حرمت قسمتم آیا بشود یا نشود
من نیت کردم سال بعد برم کربلا

میدونم  نمیشه اما دلم خوشه خوب!
حال و روز خیلیا توی این ایام :((
کربلا ما را هم بطلب
کربلا روزیتون ان شالله
سلام
شرمنده چند وقتی نبودم...
مثل همیشه عالی.موفق باشید.
لبیک یا حسین یعنی کربلایی بودن نه کربلایی شدن


التماس دعا
پنجشنبه ۲۹ مهر ۹۵ , ۱۳:۳۴ منتظر اتفاقات خوب
من یه نوکر در به درم
چند ساله همش منتظرم
اسمم دربیاد برم حرم....
پنجشنبه ۲۹ مهر ۹۵ , ۱۹:۱۹ ❤منتـــظر المهدی 313❤
سلام آبجی

الهی ......

ان شاء الله قسمتتون


سلام:ان شاءالله  کربلا روزیتون بشه
انشائالله که هردومون بریم کربلا....
شنبه ۸ آبان ۹۵ , ۱۸:۱۳ محمدرضا زال آقایی
لایک
اللهم الرزقنا

پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۴۲ باربری و اتوبار آشنا

بدون خسارت وسایل خود را آسوده خاطر حمل کنید

يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۶ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan