عنوان نداره

دلم برای خودم تنگ شده! :-/

همین...


مبهم نوشت: یوسف تهِ چاهم بمونه ناتنی نیست...

منممم تنگ شده
میخوام مثل قبلن باشممممممم
ولی من نمیخوام مثل قبلا باشم!
ولی من قبلاااااااااااااااااااااااخیلی بهترازحالام بودم حالایکم تنبل شدم
قبلااااااااااانبودمممم
کاش مشکل فقط تنبلی بود...
پس مشکل ازکجاآب میخوره؟؟؟؟؟؟
از عوض شدن ارزش ها...
متاسفانه دراین دوران ارزش های غیرواقعی باواقعی اشتباه گرفته شدندوزندگی راازاینوربه انورمیکنه..........
بله دقیقا همینطوره...
برای همین یه وقتایی بین خوب بودن یا بد بودن دچار تردید میشم!
چه جالب منم دلم واسه خودم تنگ شده و در عین حال هم نمیخوام مثل قبل باشم .
من تا الآن فکر میکردم ماتمی نیست و الآن فهمیدم ناتنی نیست :دی
و دیگه اینکه خوبی ؟؟
و آخریش اینکه امشبو هستی ؟؟ فکر میکنم دلم میخواد یکی واسم دعا کنه :)
منم همینطور...
:)
ممنونم عزیزم :)
شما چطوری؟!
بله حتما... منم خیلی نیاز دارم :)
یکم با خودت خت کنی باز خودتو پیدا میکنی
شاد باشی
:)
ممنون... همچنین...
حالاکه صحبت ازدعاشدمنم خیلیییییییییی محتاج دعامممممممممم
من خیلی خیلی محتاجم...
ان شاءالله مشکل همه حل بشه و دعای همه مستجاب... بحق ضامن آهو...
منم خوبم .
ممنون ؛ عالیه :)
خوشحالم که خوبی :)
من خیلی محتاج دعام... خیلی برام دعا کن... خیلی...
خیالت راحت ؛ هروقت واسه دوستان دعا میکنم ، شمام هستی :))
ممنونم عزیزم ^_^
منم برا شما دعا کردم و میکنم :)
حسابی ممنون :))
خواهش میکنم :))
پنجشنبه ۱ مهر ۹۵ , ۱۹:۰۲ محمد حسین آذرینوار
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چه زیبا ****
من این وبلاگ بسیار زیبا را دنبال میکنم
آگر دلتات خواست من را هم دنبال کنید 
اگر هم نخواستید هیچ مانعی نیست
بازهم از وبلاگ زیباتون ممنونم.
ممنونم...
بازم ممنونم...
دنبال شدید شما...

خواهش میکنم...
:)
:)
احساست کاملا با من مشترکه...همین
+عکس عالی بود
یاعلی
نمیدونم بگم خوبه یا بده...
+ ممنون
علی یارتون
منم خیلی وقته دلم برا خودم تنگ شده!!! 
هعی...
دلتنگی زمانی به آدم دست می دهد که با وجود داشتن دوستان و خانواده 
در اطراف خود..احساس تنهایی کنیم..
بله...
بعضی اوقات ادمها که تغییر میکنن تا عوض بشن ولی نمیدونم چرا عوضی میشن
تنهایی ما هم برای عوضی شدن بعضی از ادمهاست
هوم:)
عکس قشنگه^__^
جمعه ۲ مهر ۹۵ , ۰۹:۲۵ محمدرضا زال آقایی
بعضی موقع ها یه سری چیزا رو فقط میشه ریخت تو خودت
Like
سلام
ممنون از مطلب خوبتون
موفق باشی
جمعه ۲ مهر ۹۵ , ۱۲:۵۹ محمد حسین صادقی
دلم واسه منی که میخوام باشم تنگ شده
هعییی
عکس قشنگیه
کاروانی رد نشد تا یوسفی پیدا شود

یک نفر باید زلیخا را بیندازد به چاه...



سربزنید
من باخودم قهرم
از بس بی تربیته "خودم"
جمعه ۲ مهر ۹۵ , ۲۰:۲۵ سیّد محمّد جعاوله
عالیست.
شنبه ۳ مهر ۹۵ , ۰۰:۲۰ طالوت ◕ ‿ ◕
این یعنی بازگشت به اصل خود، فارغ از دیگران...

"یا ایهاالذین آمنوا علیکم انفسکم" قرآن مجید

یا علی
شنبه ۳ مهر ۹۵ , ۱۴:۳۷ منتظر اتفاقات خوب
به خودمون بیایم. 
وقتی که گم میشیم دلمون واسه خودمون تنگ میشه.
جالب بود .. لایک :) ..
دلت برا منم تنگ بشه لدفن...
همین...
میشه :)
دوری از راه حق و خدا و خلل در سلامت روح 
همیشه منو دلگیر و دلتنگ نگه داشته :(
دوشنبه ۵ مهر ۹۵ , ۰۵:۴۰ محمد موحدسرشت
با خودت دوباره دوست شو ،کاری نداره.
همین...
من تازه خودمو پیدا کردم ...
یوسف اگر برادر داشت کِی توی چاه می افتاد...
 منم گاهی دلم برای خودم تنگ میشه :(
دلتنگ چند سال قبلم ... همین ...
دلم تنگه
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۶ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan