): دلمان بسی گرفته :(

دلمان گرفته...

به وسعت تاریخ...

به اندازه همه کسانی که نشناخته ام...

به اندازه همه کسانی که میدوند و نمیرسند...

به اندازه همه روز هایی که بودم ولی نبودم...

به اندازه همه روز هایی که خندیدم ولی نخندیدم...

به اندازه همه لحظه هایی که آرزو کردم حرم باشم...

به اندازه همه لحظه هایی که آرزو کردم بندگی کنم ولی نکردم...

به اندازه...


آری دلمان گرفته...

به اندازه بزرگی خالقش...

به اندازه تنهایی بنده اش...


مثل همیشه آرومم کن... که جز تو خالقی نشناخته ام...


امیدوارم جواب نظرتون رو در وبم خونده باشین


ولی زیاد سخت نگیرید خدا بزرگه این روزها هم میگذره
الان میخونم... ممنون...

خدا که خیلی بزرگه... میگذره ولی سخت میگذره...
احسنت
عالی بود
متشکرم.
بله؟!
چی عالیه؟!
بابتِ؟!
دلم ارامشی میخواد از جنش خودش :))
آره واقعا... دلم همینو میخواد الان...
دل دیگه یا باید بشکنه یابگیره یا ...:)دل شکستنی شکستنیم میشکنه
آره... هعی...
چرابازآبجی تصمیمی که توی پست قبل گرفتی رو فراموش کردی؟؟

نمیشه آبجی... دله دیگه... میگیره...
حالا که چهارشنبه س اینجوریه وای به حال جمعه :)
برا ما چهارشنبه و جمعه فرقی نداره...
خدایا فقط تو قلِق دل ما رو داری ...
ناامیدمان نکن..
آره فقط خودش میدونه چطوری این دلو آروم کنه...
همه امیدم خودشه و بس...

شهید حاج ابراهیم همت:

می خواهید خدا عاشق شما شود :
قلم میزنید برای خدا باشد ...
گام برمیدارید برای خدا باشد ...
سخن می گویید برای خدا باشد ..
همه چی و همه چی برای خدا باشد ...

انشاء الله

اللّهمّ عجّل لولیک الفرج

چه جمله زیبایی... خیلی عالیه... ممنونم از شما...

ان شاءالله آقا هم بیان و همه چی درست بشه...
همه چیز حله ایشالله :))))
ان شاءالله
الا بذکر الله تطمئن القلوب
بله...
 مثل همیشه خودش آرومتون میکنه :)
امیدوارم...
چهارشنبه ۱۷ شهریور ۹۵ , ۱۹:۳۷ ســــامیـــ یــو ایـکســـــــــــ

جریـــمه مشـــق امشــب...!
 صـــد بار بنویس...!

آقایـی کــه یـــادش نبــــودم...!

در قُنـــوت نمـــازش {یـــادم} کـــرد...!!!

کاش همینطور باشه که میگید...
کاش آقای مهربون من در قنوت نماز یادم کنن...
اونوقت من حاضرم هزار بار بنویسم...
دلم برای خودم مادرانه می سوزد
به حال زار خودم بی بهانه می سوزد.
خدا حال دل همه رو خوب کنه
یاعلی
هعی... :((

ان شاءالله
علی یارتون
آرامش فقط باذکرخداصورت میگیرد.
بله...
ان شالله حالتون خوب باشه
نیست آبجی... نیست...
هییی!
گاهی ما از هیچ کوهی میسازیم!!
آره...
ولی این هیچ نیست... من تحملم زیاده... اما دیگه خسته شدم...
گاهی ادم دلش میگیرد ولی من بیشتر شادم :)
خوشبحالتون
همیشه شاد باشید ان شاءالله...
دل منم گرفته...
:((
دل آرام گیرد به یاد خدا...
این از آن لحظه ها و حالاتی است که انسان را نا خود آگاه به سوی 
پروردگار متعال سوق می دهد...
مطمئن باشید که زود گذر است..این زمانیست که خداوند ما را به 
سوی خودش میخواند او دلش می خواهد که شما با او راز و نیاز کنید..
بله...
لحظه های بدیه...
در ضمن فراموش کردم بنویسم که عکس مرا یاد جبهه های نبرد جنوب انداخت..
سلام
وقتی آدم این همه ظلم رو تو دنیا میبینه چطوری دلش نگیره. 
به امید ظهور آقامون
سلام
ظلم که جای خود داره... مشکل ما چیزهای دیگریست...
ان شاءالله...
اشوبم تویی ارامشم تویی خداااااجوووون
هعی... خدایا...
بالاسری؟توروبه مهربونیت قسم دل ِ آبجی بزرگمو آرووووووم کن:((

:((
http://www.axgig.com/images/70628456579910388970.jpg
ممنونم :)
چقد قشنگ نوشتید...‌ یه چیزی!!!! قالب وبلاگتون خیلی قشنگه چطوری میشهمنم همچین قالبی داشته باشم؟؟؟!! »!
ممنون... بازم ممنون...
چه سخت قالب درست کردن
خیلی سخت نیست...
خودتون نوشتید یا کپی بود؟
در هر صورت لایک
خودم نوشتم...
سلام.به تازگی فرمولی پیدا کردم برای زودتر رسیدن دعا های خوبمون:
اگر دعا می کنیم بهتره به نیت رضای خدا باشه تا زودتر مستجاب بشه
خدا از ما به خودمون نزدیکتره پس مقدم بر ماست و از درون ما با خبره.
سلام.
واقعا؟! چقدر خوب...
بله... دانای کل خداست...
هعی...
دل منم گرفته..
خعلی..
:((
تو دیگه چرا آبجی؟!
چه قلم زیبایی عالی و پر احساس
خیلی ممنونم
احسنت برشما

خدا خیرتان دهد
ممنونم... لطف دارید...
:(

غمگین بود...!؟
:(

حرف دل بود و هست...
چه قالب خوشگلی... چه متن خوشگلی... چه عکس خوشگلی..
ممنونم... لطف داری...
زیباست
تشکر
:(
دل است دیگر....
:(
آری...
دل من گرفته زین جا 
هوس سفر نداری...





سربزنید
هعی...
دل دیگه
بله... گاهی میگیره... :(
زیبا بود
ممنون
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۹ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۱ باربری و اتوبار آشنا
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan