(: حس و حال خوب :)

این روزا دلیل برا ناراحتی و غصه خوردن و عصبانیت زیاده!

اگه بخوام به تک تک شون توجه کنم و ذهنمو درگیر که نمیشه... اونوقت نمیتونم زندگی کنم!


پدر همیشه میگن...

فقط خودتی که میتونی حال خودتو خوب کنی :)


راست میگن... تا آدما خودشون نخوان هیچی درست نمیشه :)


امروز طی یک عملیات پیچیده (!) تصمیم گرفتیم خوب باشیم و خوب زندگی کنیم ^_^

بیخیال حرف بقیه :)

خداروشکر همه چیز خوب پیش رفت... الان هم حالمان بسی خوب است :)


+ امیدوارم آدما بجای ناراحت کردن بقیه و آزار دادنشون سعی کنن هوای دل همو

   خوب کنن :)

   ناراحت کردن بقیه که هنر نیست!

   اگه بتونیم حال همو خوب کنیم اونوقت میتونیم ادعا کنیم که انسانیم! :)


الان فعلن هنر همه این شده که کی حال طرف مقابلو بهتر بگیره ☹️
بله متاسفانه... خیلی بده...
این بسی منو کشته منم مبتلا شدم بهش :)))
با حرفت کاملا موافقم اصلا وب من واسه این کار ساخته شده :))))
وب شما که عالیه...
آدم کلی حالش خوب میشه وقتی پست هاتون رو میخونه...
تصمیم خوبیه . و 100 درصد منطقی و موثر . 
+ای کاش همه یادشون باشه این نکته .
ممنون... علاوه بر حرف های پدر خوندن پست های شما هم در این تصمیم موثر بود...
کاش...
عاالی من عاشق آرامشم
همه عاشق آرامش هستن...
کاش سعی کنیم آرامش همو بهم نزنیم...
بله واقعا سعی من بدست اوردن ارامش مردم است با متن هایی که در وبلاگم میگذارم
بله... پست هاتون کوتاه و آرامش بخشن... این خیلی عالیه...
سه شنبه ۱۶ شهریور ۹۵ , ۱۸:۴۱ سیّد محمّد جعاوله
عالیست
ممنونم
:-؟ 
^_^
؟!
حال خوبتان مستدام باشد ان شاءلله
خیلی ممنون
ان شاءالله حال همه همیشه خوب باشه...
تصمیم بسی درستی گرفتی...
اگه بخای به خاطر برخورد و رفتارای دیگران خودتو ناراحت کنی فقط خودت اذیت میشی.
من این کارو کردم تهش شد یه رفلکس عصبی معده تو اوج جوانی:))
بعدش دیگه تصمیم گرفتم کاری رو که فک میکنم درسته و خوبه انجام بدم و برام هم مهم نباشه دیگران چی میگن..
نسبتا موفق هم بودم ولی نه کاملا.
روزگار خوشی رو برات آرزو میگنم دخدرم.
:D

ممنون
بله... همینطوره...
منم معدم عصبیه :))
تصمیم خوبی گرفتی...
ان شاءالله کاملا موفق بشی...
ممنون مادرم ^_^
واقعا درسته
:))
فقط خودتی که میتونی حال خودتو خوب کنی :

این حرف همیشگی منه!
حتا وقتاییم که حس بدی دارم؛ خودم قبول دارم که خودم میخام اون حسو داشته باشم @_@
بله دقیقا همینه...
همه چیز به خودمون بستگی داره... :)
درسته!!!
:))
در دل هر انسانی ذره‌ای از نور خداوند متعال وجود دارد..‌
اگر هر انسان به انسان دیگر محبت کند و عشق بورزد 
آن ذره نور را به دل خودش منتقل میکند و در این حالت 
خداوند متعال هم دوبرابر آن نور به آن دل می افزاید که 
این نهایت خوشی و شادی انسان هاست 
چقدر زیبا...
ممنونم
سه شنبه ۱۶ شهریور ۹۵ , ۲۱:۵۱ محمدرضا زال آقایی
لایک
تشکر
کاملا با این پست موافقم.
یاعلی
:)
علی یارتون
الحمدلله که خوبید
ان شاالله همیشه خوب باشید
گاهی بعضیا تلاش می کنن بقیه رو اذیت کنن تا از ناراحتی اون ها لذت ببرن(مریضن دیگه دست خودشون نیست) شما هم ناراحت نشید و حالشونو بگیرید
خیلی ممنونم از شما...

اگه منم حالشونو بگیرم که میشم یکی مثل اونا!
چه عالی :)
مام امتحان کنیم :)
:)
خدا کنه که حال دلتون خوب باشه همیشه ولی آدما تو ناراحت کردن هم دیگر، از هم پیشی میگیرن
ممنون
بله متاسفانه...
لایک.... عالی بود...
ایشاللا همیشه خوب باشی... :)
ممنون :)
همچنین...
دوست داشته شدن از سوی کسی که دوستش می داری،
آن حس و حالتی است
که در واژه ی عام و عادی خوشبختی نمی گنجد.....
آره... دقیقا همینه...
ان شاالله همیشه خوب باشی آبجی جان :-)
ممنونم. شما هم همینطور :)
for every minute you are sad or angry you lose 60 seconds of happiness 
:)
That's right :)
عالیه...

گاهی اوقات نمیشه بی خیال شد از بعضی از حرف ها..

که واقعا ادم رو داغون میکنه...
ممنون

بله درسته...

هعی...
 «... ناراحت کردن بقیه که هنر نیست!   اگه بتونیم حال همو خوب کنیم اونوقت میتونیم ادعا کنیم که انسانیم! :)»
در ادامه صحبت شما: برای جبران ناراحت کردن دیگران هیچوقت دیر نیست! از همین حالا باید اول حال خودمون رو خوب کنیم و بعد حال اونایی رو که خراب کردیم! :)
بله شما درست میگید...
جمله آخر آیت الله قاضی
تا توانی دلی به دست آور
دل شکستن هنر نمیباشد
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۹ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

چهارشنبه ۱۴ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۱ باربری و اتوبار امانت
 با باربری ما آسوده خاطر باشید و حمل آسان تمام وسایلتان را بدون آسیب به تمام نقاط کشور حمل کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan