چیزی نمانده

بچه که بودم یادمه یکی از شب های نیمه شعبان شنیدم گناهان ما ظهور آقا رو به تاخیر میندازه...

بعد من همش فکر میکردم اگه ما اینو میدونیم پس چرا گناه میکنیم؟! :-/

همش میگیم "اللهم عجل لولیک الفرج" ، جمعه ها دعای ندبه میخونیم (بماند که خیلیا نمیخونن)، نیمه شعبان که از راه میرسه جشن میگیریم بعد تا جایی که بتونیم گناه می کنیم  :-/  :-/

خب یا اینوری یا اونوری...

میگن وقتی آقا ظهور میکنه هیچکس نمیتونه بی طرف باشه... 

بعد من موندم ما که همیشه هم اینوری هستیم هم اونوری میخوایم چکار کنیم؟!

ما که قضا شدن نماز صبح برامون عادت شده...

ما که مثل آب خوردن دروغ میگیم... غیبت می کنیم... تهمت میزنیم...


ظهور نزدیکه... خیلی نزدیک...

تا دیر نشده باید یه فکری به حال خودمون بکنیم...


چیزی نمانده تا آن ظهور سبز مسیحایی

الهم اعجل للولیک الفرج
بحق زینب الکبری
چه قالب قشنگی
ممنون :-/
دعا نمی کنم که بیایی...دعا میکنم وقتی امدی شرمنده ی نگاه مهربانت نباشم...
التماس دعا
یاعلی
برای ظهور که دعا باید کرد...
اما تنها دعا کردن کافی نیست...
باید خودمون رو هم آماده کنیم...
محتاجیم به دعا
علی یارتون
من چیزی نگم بهتره :((
چرا خب؟! شما هم بگید نظرتون رو...
:)(:*
:)
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۹۵ , ۱۸:۱۶ سیّد محمّد جعاوله
وای از بیخیالی
بله...
اللهم عجل لولیک الفرج

نمیدونم چی باید بگم ....
بحق زینب الکبری

:(
السلام علیک یا مولا...
آقای من :(
دیگه اینجوری هام نیست اصلش هروقت خدا بخواد حضرت مهدی(عج)
ظهور میکنه .
اینکه گناهان ما ظهور رو به تاخیر میندازه که حرف من نیست...
اللهم عجل لولیک الفرج...
بحق زینب الکبری
چی بگم:(که نگم بهتره
اللهم عجل لولیک الفرج
:(
بحق زینب الکبری
سلام.
مطالب فوق العاده..
قالب خیلی زیبایی برای وبلاگتون انتخاب کردید.
موفق باشید.
سلام
ممنون
لطف دارید
همچنین
من همیشه فکر می کردم مثل زمان امام حسین بعضیا نظاره کنندن یا بعضیا بی طرف هستند که این جمله تون رو خوندم:میگن آدم بی طرف نمیتونه باشه..

این جمله از کتاب یا منبعی هست؟

تشکر
بله زمان ظهور کسی نمیتونه بی طرف باشه... یا کنار آقا و یا مقابل آقا...

اینو توی یه مستند دیدم...
گناهان ما هم داستانی دارد شرمندگی دارد فقط. 
فقط همین 
Fategh.blog.ir 
بله...
عالی بود 
ممنون از متن و عکس زیبای شما
یاحق
ممنون
اللهم عجل لولیک الفرج...
بحق زینب الکبری
مگه خدا خودش ما رو به راه راست هدایت کنه وگرنه کلامون پس معرکه اس.
مرسی تلنگر خوبی بود
یاعلی
بله...
خواهش میکنم
علی یارتون
موافقم
خوبه :)
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۵۲ باربری و اتوبار آشنا

با باربری ما آسوده خاطر باشید

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan