و دل آرام می گیرد...

خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا
زمانیکه هراس مرگ میدزدد سکوتت را 
یکی مثل نسیم سرد می گوید:
کنارت هستم ای تنها 
و دل آرام میگیرد



خدایا شکرت که هستی... اگه نبودی من باید توی این شرایط چکار میکردم؟!

(: خوبه که وقتی همه بهم پشت کردن خدا تنهام نذاشته :)

 ببخشید شوما همون نسیم سحری هستید که شاعر میگه آی نسیم سحری :دی خخخخخخخخخخخخخ
:-/
قوق العاده بود.
عکس هم که فوق العاده تر .
ممنون
لطف دارید
خخخ
قهرمان
خخخخخخ
......
خدا هیچوقت بنده هاشو تنها نمیذاره ^_^
:)

آره واقعا... اگه میذاشت که من تا حالا با این همه اتفاق های بد باید زیر خروارها خاک خفته بودم!
خواهر نسیم چرا :/
اگه ناراحت شدید پوزش میطلبم.
آخه انتظار نداشتم همچین چیزی بگید... ربطی به پست نداشت...
نه ناراحت نشدم... اینقدر دلیل برای ناراحتی هست... این چیزا ناراحتم نمیکنه...
آهان نه اجی این فقط برای عوض کردن جو و طنز آمیز کردن کامنت جهت خندوندن شما به کار بردیم.
ممنونم از شما...
خیلی وقته دیگه نخندیدم...
تا یکم حالم خوب میشه... دوباره همه چیز بهم میریزه...
فقط خداست که  حال دلتو میفهمه
بقیه....
آره...
چرا کسی منو درک نمیکنه؟!
یکی مثل نسیم.... یکی مثل شما شاید خوشی زندگی یه نفر دیگه است برگردید به حالتون که خوشی اون طرف هم برگرده....  این جمله خیلی قشنگه آشوبم آرامشم تویی، الابذکر الله تتطمئن القلوب... اللهی حال دلت خوب باشه و خوب بشه
کامنتت واقعا حس خوبی داره... ممنون :))
ولی من خوشی زندگی کسی نیستم...
آره... آشوبم آرامشم خداست...
ممنون... خیلی ممنون...
زیباست...
ممنون
خدایا شکرت...
موفق و مانا باشید
شکر که هست...
ممنون... همچنین...
دوشنبه ۲۵ مرداد ۹۵ , ۱۳:۱۰ سیّد محمّد جعاوله
حس خوب
ممنون
دوشنبه ۲۵ مرداد ۹۵ , ۱۳:۱۶ منتظر اتفاقات خوب
هرکجا لرزیدى،از سفر ترسیدى فقط آهسته بگو: من خدا را دارم

بله :)
ممنون
خواهش میکنم
متشکر

زیباست
خواهش میکنم

لطف دارید
عالی بود

موفق باشید
ممنون
همچنین
چه شعر زیبایی
تشکر
موفق و مانا باشید
یاعلی
ممنون
همچنین
علی یارتون
خدا رو شکر..
خیلی خیلی شکر...
خدا...............................

مظلوم تر از معصومین خود خداست

ما خدارو داریم وخدا...........................
بله... همینطوره...
(: چه عکس قشنگه جدی
ممنون :)
و خدا در همین نزدیکی است.....
بله... از رگ گردن هم نزدیک تر...
با دیدن بادکنک ها رفتم تو دوران بچگی.
با بادکنک به خدا نزدیکتر بودم.
چه خوبه همه ما کودک درونمون رو حفظ کنیم چون انگار با بچگی خدا بیشتر نگاهمون میکنه.نمیدونم.
فقط میدونم بزرگیم از خدا دوره

آره... شاید بخاطر اینه که بچه ها پاک و معصومند...
همیشه میشه به خدا نزدیک شد... همیشه...
حتی الان...
خدا بهترین مونسه
بله... بهترین دوست... خدا حرف نداره :)
3850نسیم ... درود
مطلب و دل آرام می گیرد... شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
من کارشناس فروش شرکت تبلیغاتی پارت چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین چه در زمینه آگهی و چه کارهای چاپی خوشحال میشیم کمکتون کنیم

این آدرس سایت ماست:
www.partchap.ir
اینم شماره تماسمون:
02188756411-399
:-/
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۵۲ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan