دروغ

از دروغ متنفرم...

از تظاهر نیز هم...

از این که یه نفر فکر کنه خیلی زرنگه... و داره فریبت میده...


حقیقت تلخ رو به دروغ شیرین ترجیح میدم!


درسته
حقیقت تلخ ترجیح داده میشه به دروغ شیرین
بله...
آره:(بیزارم از اونایی که فکرمیکنن خیلی زرنگن:((
من نیز هم...
منم متنفرممممم از ادمایی که احساس زرنگ بودن دارن :/
تنفربرانگیزن!
متن خیلی زیبایی بود. واقعا وبلاگتون خوبه.موفق باشید
ممنونم... همچنین...
حقیقت تلخ بهتره...


خداقوت..
بله...

ممنون...
مردى به رسول خدا صلى الله علیه و آله عرض کرد: به من اخلاقى بیاموزید که خیر دنیا و آخرت در آن جمع باشد، حضرت فرمودند: دروغ نگو.
ممنون به خاطر این حدیث زیبا...
موافقم

ولی من تظاهر رو بدتر از دروغ میدونم
یا شاید تظاهر نوعی دروغه
این درسته

خدا به بنده های سادش مث من رحم کنه
این که تظاهر نوعی دروغه یا نه رو نمیدونم...

واقعا خدا رحم کنه...
ممنون

زیبابود
خواهش میکنم
يكشنبه ۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۳:۱۱ سیّد محمّد جعاوله
موفق باشید
ممنون... همچنین...
امپراطور کیه؟؟؟
جالبه...
شما همه چیز رو گذاشتید کنار امپراطور رو دیدید؟!
دقیقا خیلی پست خوبی بود دورغ بدترین چیز میتونه باشه
بله... دروغ خیلی خیلی بده...
نمیفهمم چرا دروغ میگن.
منم نمیفهمم...
افرین
ممنون
آدمایی ساده برای سوء استفاده ی آدمای زرنگ... بعضا فکر میکنن خیلی زرنگنو تو خیلی ساده... ولی نه خودشون ساده ترن
بله کاملا موافقم...
لایک

چقد قالبت خوشکلهههه :)
ممنون
لطف داری :)
يكشنبه ۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۷:۰۷ دختــــری از تبــار فاطمه
لایکــــــــــ
ممنون
سلام

ممنون از شما
سلام

خواهش میکنم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام.گفت تحریم برداشته میشه کار و رکود و غیره درست میشه!!
اگر نگید سیاسی حرف نزن و ستاره گذاری نکنید این قسمت از نظر بنده را باید بگم در زمان حاضر بزرگترین ****** **** ****** است.
*** **** *** *** *** *** *** ***** ** *** **** ** ***** ****
دروغ های دیگه همشون میگذرن ولی این دروغ هر دفعه ادامه داره!
سلام
کاملا با شما موافقم...
ببخشید ولی باید حذف میشد...
کاملا موافقم...
هعی...
واقعا
بعد فکر میکنن تو متوجه نمیشی
آره... فکر میکنن نمی فهمیم...
موافقم :)
خیلیم خوب :)
به دیگران نمیشه دروغ گفت هر کسی با اندکی تامل خواهد فهمید به دیگران دروغ نگو حتی به شوخی که به خودت دروغ نگی چون بر خلاف نظر عموم مردم آدم به تنها کسی که میتونه دروغ بگه خودشه و خدا برا درآوردن این دروغا به خود یه قیامت به پا میکنه
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۵۲ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan