(:(

اینقدر دلم گرفته و ناراحتم که...


گفتم چکار کنم حالم خوب شه؟!

یهو تصمیم گرفتم یه پست بذارم!!!


میدونین من عاشق مدادرنگی هستم... نقاشیم هم خوبه :))

کلا مدادرنگی که میبینم مثل بچه های دو ساله ذوق مرگ میشم!! :))


شما چی دوست دارید؟!!


منم مداد رنگی دوست دارم ولی نقاشیم در حد چشم چشم دو ابروئه خخخخخ

من کیک پختنو خیلی دوس دارم=)))) و توش تبحر هم دارم=)
:))

آفرین
چرا ناراحت ؟ چند تا از نقاشی هاتون را بذارید ببینیم چه جوریه :)
ناراحتیم دیگر...

فعلا در دسترس نیست...
^_____^
بس هیجان انگیز:
۱- مداد رنگی    ۲- آبرنگ   ۳-جوهر (این فوق العادست)    ۴-یه چیزی که مربطو باشه به خواننده ها و گروهای مورد علاقم   ۵- کلن ساز! هیچی! اما اول پیانو و گیتار برقیو درامز و ویولن و ویولن سل و گیتار آکوستیک.    ۶-بسکتبال  ۷-یه فضای نسبتن تاریک (ازونا که دم صبحه) و سرد توی یه جنگل
البته کلی چیز دیگه هم هست! ولی فعلن همینا!
خیلی هم عالی :))
ان شا الله زودی حالتون خوب بشه و خدا بهتون آرامش بده :)
من وقتایی که ناراحتم یه لیوان اب انبه ی خنک و پر یخ مثل قرص ارامش بخشه واسم ؛)
ان شاءالله :)
:))
من توزندگیم فقط لواشک دوست دارم.آدم میفروشم به خاطرش اصلا :-)
دفترشعرمم دوسش دارم
:))
خیلی هم خوب
کلا با چیز های ساده خوشیم... والا...
ان شاالله خیره...
خیر که نیست...
:(
من دوس دارم برم توی یه دشت توی یه کلبه زندگی کنم این مواقع
به دور از همه...
دوس دارم صدای باد رو بشنوم
منم دوست دارم برم جایی که هیچ کس نباشه...
ایشاالله هر چی زودتر حالتون خوب بشه 
منم لداشک خیلی دوس دارم
ممنون
شاید هیچ وقت خوب نشه...
ما هم پست های شما رو دوست داریم...
موفق باشید
شما لطف دارید...
ممنون... همچنین...
من عاششششششق آقاییمم
و عاششششششق داداشمم
و عاشششششششق مدادرنگیامم

^________________^
:))
:))
:))
ان شالله خیره
:(
خیره ایشالله

ناراحت نباشید
:(

به شدت ناراحتم
رمان بخونم
:/
:)
شنبه ۲۳ مرداد ۹۵ , ۰۳:۱۸ علی احمدی(وبگرد..)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من رانندگی.حتی یه نیسان گرازه هم میدادن دستم تو خدمت چهار نعل میدویدم سمتش و باهاش کلی حال می کردم مزدا وانت که پرواز می کرد اونو داشتم انگار تو بهشت بودم وجدانا
یادش بخیر با مزدا وانت یه بار رفتم دریاچه اوان.
اما فعلا که چون ماشین ندارم به رانندگی با دوچرخه قانع ام
***** **** ***** ** ** ***** *** ***** دعا کنید لطفا.
خیلی هم خوب...

محتاجیم به دعا
موفق باشید
من عاشق خدایییییییییییییییییییییییییییمممممممم
وداداشممممممممممممممم
وخواهرمممممممممممممممممممممممممم
واین مدارنگیا
خیلی هم عالی...
من یه دست مداد رنگی سی و شیش رنگ دارم یه دست چهل هشت فابر کاستل ، چهل هشته که نوهستش یه وقتایی میشینم و بهشون خیره میشم قشنگن دوست دارم من عاشق رنگم
منم چهل و هشتایی فابرکاستل دارم :)))
عاشقشونم ^_^
بنظم مدادرنگی روحیه ی ادمو باز میکنه
آره خیلی :))
نقاشیم اصلا خوب نیست!
یادمه دوران ابتدایی نقاشیامو ابجیم یا بابام میکشیدن!
رنگ شناسیم نه نگفم بهتره :-/ :-/ :-/
اکثر پسرا نقاشیشون خوب نیست...
مثل داداش من!
:)
يكشنبه ۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۲:۱۲ منتظر اتفاقات خوب
منم نقاشی خیلی خوب نمی کشم ولی غیر قابل تحمل هم نیستند.
:)
درود
من یادم نمیاد اصن کی مداد رنگی رو به چشم دیدم :دی
فک کنم یه 8-9سال پیش بوده :دی

سپاس
عجب...
يكشنبه ۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۵۲ باربری و اتوبار امانت

با باربری ما آسوده خاطر باشید

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan