یه وقتایی ...

یه وقتایی همه رو داری اما انگار هیچکس رو نداری...

یه وقتایی هیچکس رو نداری اما انگار همه رو داری...

یه وقتایی همه هستن ولی احساس تنهایی میکنی...

یه وقتایی هیچکس نیست ولی احساس میکنی تنها نیستی...

یه وقتایی همه چی داری ولی احساس خوشبختی نمیکنی...

یه وقتایی هیچی نداری ولی احساس میکنی خوشبخت ترینی...

یه وقتایی...


نمیدونم چی باید بگم.
...
آره تقریبا...


أَلا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ
برای من دقیقا...
خداوند بهتــــرین 
شنونده است... 
نیازی به فریاد کشیدن 
یـــــا 
بلند گریه کردن نیست، 
او آرام ترین نیایش 
دل های پاک را نیز مــــــــی شنود!
آره... خیلی موافقم...
:)
گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود
گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود
گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است
گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود
گاهی گدای گدایی و بخت با تو یار نیست
گاهی تمام شهر گدای تو میشود

** پستتو خوندم یاد این شعر افتادم...احتمالا بی ارتباط نباشه
:)
نه بی ربط نیست :)
ممنون
عالی
ممنون
باخط سومش موافقم:(((
من همه رو تجربه کردم :((
دوشنبه ۱۸ مرداد ۹۵ , ۱۲:۱۸ سیّد محمّد جعاوله
حس خوب
تشکر
سلام اگر لطف کنید وبلاگم رو هم تبلیغ کنید لطف بزرگی میکنید
سلام
تبلیغ نمیکنم وبی رو...
خیلی زیبا بود
زیبا درست مثل قالب جدیدتون
خیلی ممنون
لطف دارید
ان شاءالله همه خوب باشن ومنم ازاخرش
ان شاءالله همیشه حالت خوب باشه :)
افیلن


منظورتون آفرین هست دیگه؟!؟!
سلام
وب خوبی دارید.
به وبلاگ منم سری بزنید و دنبالم کنین.
ممنون از لطف بی پایانتون
سلام
ممنون
چه وقتای عجیبی دارینا خخخخخ
:))
هیییییی
...
درسته
خیلی خیلی درسته... 
:)
قشنگ بود 

باخدا تنهایی معنایی نداره(این نظر منه)

موفق باشید
ممنون
بله درسته
همچنین
هعیییی
:)
دوشنبه ۱۸ مرداد ۹۵ , ۱۷:۰۷ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
زیبا بود ...
ممنون
اگر با پدر مهربانمون واقعن دوست باشیم هیچ گاه تنها نخواهیم بود..
ممنون.
...
خواهش میکنم
 بله یه وقتایی ....
بله...
یه وقتایی هیچکس رو نداری اما انگار همه رو داری ...
عالیــــــــــــی
آره دیگه...

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan