یه سوال

اگه میشد خدا رو با چشم سر دید چی میشد؟!

اگه هر جا میرفتیم خدا رو با چشم میدیدیم که کنارمونه و نگاهمون میکنه... بازم گناه میکردیم؟!

.

.

.

خدایی که با چشم سر نمیشه دید رو چقدر قبول داریم؟!


 خدارو با چشم نمیبینیم ولی حسش که میکنیم .
پس در محرض خدا  گناه نکنیم.
اون که بله...
ولی...
سلام. ما به اندازه ایمانی که به وجود برق در یک سیم داریم به خدا نداریم چه بدانیم که آن سیم  به دوشاخ برق وصل است یا نه , یا اصلا به آن سیم دست نمیزنیم یا با احتیازط و تدابیر دست میزنیم و اما در مورد خدا ....
سلام
درسته
ایمانمون بسی ضعیفه...
اونقدر که...
در محضر خدا گناه نکنیم ولی حیف که گناه می کنیم
دقیقا همینه...
همش میگیم در محضر خدا گناه نکنیم...
همش حرف...
اگه با چشم سر میدیدم کنارمونه بازم گناه میکردیم؟!
سلام:

خدا خیلی به ما نزدیکه اونقد نزدیک که حسش میکنیم و این احساس بودن و داشتن خدا شیرینترین حس دنیاست 






سلام

بله کاملا...
ولی این حس همیشگی نیست... قبول دارید؟!
وقتی راحت گناه میکنیم این حس وجود نداره... اگه داشت که...
چی بگم...!
....
ممنون
خواهش میکنم
عالم محضر خدااااست
آره خب...
ولی چقدر به این جمله اعتقاد داریم؟!
به حرف نیست که...
يكشنبه ۱۷ مرداد ۹۵ , ۱۲:۰۰ محمد * شـــــــــورگشتی *
از آقا امام علی(ع) سؤال کردند: شما آیا خدا رو هم دیده این؟!
فرمود: یعنی میگین علی خدای نادیده رو داره می پرسته؟!
عیان تر از خدا چیزی نیست، ولی گاهی از فرط عیانی ازش غافل میشیم...

ملتمس دعا
دقیقا به همین سخن از امام علی (ع) فکر میکردم وقتی داشتم این پست رو می نوشتم...

محتاجیم به دعا
خدا رو قبول دارم... خیلیم قبول دارم..
خیلیا قبول دارن...
فقط قبول داشتن کافی نیست...
اره..خیلی بی چشم روترازین حرفاییم:)بهشما جسارت نشه ها...خودموامثال خودمو گفتم
موافقم :)
منم همینطور... از این قاعده مستثنی نیستم...
در عالم جز خدا چیزی تجلی ندارد..
بله...
ولی خب...
يكشنبه ۱۷ مرداد ۹۵ , ۱۴:۱۸ سیّد محمّد جعاوله
شکی خوبیه
ولی اگه دغدغه دارید
شک کنید مطالعه کنید تا به نتیجه برسید
خوش اومد 
این پستت عالیه
من به وجود خدا شکی ندارم...
دغدغه من چیز دیگریست...

ممنونم
با گل پسر موافقم
....
میدونیم که عالم محضر خداست و یقین داریم اما زودی فراموش مکینیم و هر چی دلمان بخواد انجام میدیم...

:(
دقیقا... مشکل همینه...
واقعیت اینا ما اگر خدا رو بیبینیم هم میگیم خدا کریمه و باز گناه میکنیم!
بعدم میگیم دلتون پاک باشه!!
همچین بنده های با صفایی هستیم...

نه با شما موافق نیستم!

بنده؟!... بندگی نمی کنیم هیچوقت...
چه سوالا!
والا! :))
بده یعنی؟!
نه خوبه ولی من نمیدونم!
که اینطور...
عاشق نشدین نمیدونین
آدم که عاشقه دلش میخواد خوب به نظر بیاد حتی در مقابل معشوقی که تو رو نمیبینه یعنی حتی وقتی نیست دلت با اونه داری در غیابشم ازش دلبری میکنی
عالم محضر خداست یعنی عاشقِ خدا باش ازش دلبری کن اونموقع به فکر گناه اصلا نخواهی افتاد اصلا غیر ممکنه عاشق خطا کنه اگه خطا میکنید عاشق نیستین که البته حق دارین چون نه تنها سخته بلکه پیچیده هم هست ولی منظور از حضور اینه
ممنونم بابتِ توضیحاتتون
بندگی یعنی عاشقی ندیدین آدمای لاتِ عاشق پیشه چی میگن میگن نوکَرِتَم با تمام میل و اشتیاق
که اینطور
ماشین ظرفشویی
ماشین ظرفشویی

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan