Happiness

.Happiness is not having what you want

.It's wanting what you have


++++++
:)
:-؟ 
سنگین بود!
چی بگم...
وووووووووووووووووووووی

چ قشنگ شده وبتون

ماشالله داره

ممنون
ممنون
لطف دارید

خواهش میکنم
ترجمه هم بکنین خب :)
چشم :)
خوشحالی داشتن چیزهایی که میخوایم نیست
خواستن چیزهایی هست که داریم
happiness is our moms & dads.
happiness is they health
:)
.Yes, That's right
اسون نیست
بله...
زبانم=صفر:/
قالب جدید مبارک:)
زبان من = 12 :-/
ممنون :)
عالییییییییییی... :)
تشکر :)
شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۰۱:۵۳ سیّد محمّد جعاوله
این رنگین بودن نماد چیه اگه گفتی؟
نمیدونم :-/
خیلی عالیه
خیلی ممنونم
خیلی خوووووب چه عکسه شادی مررسییی
ممنون :))
بهلهههه:-) :-) :-) 
:)))
^_______________^
^_^
شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۵:۳۷ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
کاملا موافقم .... 
:)
شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۲۱:۰۲ علی رحمانی پور
ممنون
ایولااااااا
:)
شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۲۱:۳۲ علی رحمانی پور
سپاس
تشکر
شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۲۳:۵۹ دختــــری از تبــار فاطمه
عکسش قشنگ بود متنشم که نخوندم چون انگلیسی بود راستش
:))
سلام.

مفهموم خوبی داشت . ایشالا همه بهش عمل کنن و چیزهایی را که دارن دوست بدارن و بابتش خوشحال باشن.

خداقوت...
سلام
ممنون

++++


واقعا هم همینطوره..

بله :)
موافقم
دقیقا همینطوره...
بله
اوه اوه!
:))
way better than happiness
wait forever in
wanting what you wont have
 


:)
that's actually is lovelyl
Of course

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan