^_^ روزمون خیلی مبارک ^_^


دیروز هوای آسمون اینجا بارونی بود...

اینقدر بارون شدید بود که نمی شد توی حیاط ایستاد...

خیلی شدید... غیرمنتظره بود...

بعد که هوا یکم بهتر شد... من و آبجی خانم هوس کردیم بریم قدم بزنیم...

خیلی خوب بود... یه تجربه متفاوت...

قدم زدیم زیر نم نم بارون... درحالیکه نسیمی ملایم چادرهامون رو تکون میداد...


خوشبختی یعنی داشتن خدایی که بدون در نظر گرفتن همه گناهان و خطاهایی که کردی هوای دلت رو خوب میکنه...

خوشبختی یعنی اینکه خدا خواسته تا تو دختر باشی... که بخاطر لبخندت آسمون رو به گریه بندازه...

خوشبختی یعنی دختری... پس میتونی با چادرت بهترین حس های دنیا رو تجربه کنی... چیزی که از پسر ها دریغ شده!

خوشبختی یعنی داشتن یه خواهر... هم قد خودت... که همیشه کنارت باشه...

خوشبختی یعنی همین...


روزمون خیلی خیلی مبارک :)


پنجشنبه ۱۴ مرداد ۹۵ , ۰۹:۱۱ دریا _ گاه نوشته های من
تبریک میگم
ممنون :)
همچنین
^_________^
مبارکه روزمون
خیلی مبارکه :)
تبریکات ویژه
روزمون مبارک
ممنون :)
خیلی مبارک
تبریک :))))
تشکر
مبارکات :))

خیلی ممنون
تبریک.
سپاس
مبارک باشه
ممنون
مباررررک مبارررررک روز هممون مبااارکک
دست جیغ هوراااااا
خیلی خیلی مبارک :))
:))
سلام 
مبارکات :)
سلام
ممنون :)
روزمون مبارک:)
:)
روزت مبارک:))
ممنون :))
سلام 
روزتون مبارک 
متن زیبا بود 
موفق باشید
سلام
تشکر
ممنون
سلام 
روزتون مبارک 
متن خیلی زیبایی نوشتین
سلام
ممنون
لطف دارید
بر شما تبرک

♥♥♥
ممنون
روزتون مبارک باشه 
ممنون
بارون خیلی قشنگه
بله
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۹۵ , ۱۵:۴۷ دختــــری از تبــار فاطمه
تتتتتتتتتتتتتتتتتتبریککککککککککککککککک
ممنون :))
این روز نورانی بر شما مبارک باشد ان شاءلله
خیلی ممنونم از شما
روز دختر مبارک
تشکر
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۹۵ , ۲۰:۱۲ سیّد محمّد جعاوله
تبریک عرض می کنم
سپاس
روزتون مبارک
ممنون
تبریک(با تاخیر)
تشکر
روز شماهم مبارک
ممنون
با این که دوروز گذشته ولی من بازم به خودمون این روزو تبریک میگم مرسی
منم به شما تبریک میگم :)
مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکــــــــــ...***
خیلی مبارک :)
 تبریک
ممنونم
تلویزیون ال ای دی

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan