Your problems

...When GOD solves your problems

you have faith in HIS abilities

...when GOD dosn't solve your problems

HE has faith in your abilities


سلام.

خدا همیشه میخواد ما را رشد بده و بزرگ کنه...

خداقوت و ممنون..
سلام

بله همینطوره...

تشکر... خواهش میکنم...
گاهی خدا را صدا کن
بی آنکه چیزی بخواهی
بی آنکه گله ای کنی
بی آنکه بگویی:
چرا...
کاش...
اگر...
بی آنکه تمام آنچه که نیست رابه اونسبت دهی
بی آنکه حتی بخواهی توبه کنی
گاهی فقط خدا را صدا کن
او برای جنبیدن حروف نامش روی زبان تو
انتظار می کشد...
چقدر زیبا و چقدر درست...
��به آنچه خدا به شما نداده فکر نکنید
��به نعمت های بیشماری فکر کنید که
خدا....
��بدون نیایش به شما بخشیده است...
بله...
ما همیشه به نداشته هامون فکر میکنیم...
it was a good and deep sentence , about our weakness 
tanks 
 and have a nice day   
Thank you

you too
ヽ(´ー`)人(´∇`)人(`Д´)ノ

^_-
در هر دو صورت باید شکرگزار خدا بود
بله...
در همه حال باید خدا رو شاکر بود...
تصویر ارامش بخشی داره...
مثل متنش :)
ممنون
خواهش می کنم :)
اوه انگلیسی :|
...oh... yes
:)
عکس زیبا بود ^_^
^_^
Y . Thats very beutiful sentencrs
thak u  4 this
Thanks
چه تصویر قشنگی .
ممنون
عالی بود تصویرت هم حرف نداره
ممنون
عالی بود واقعا
تشکر :)
پستی متفاوت..

عالیه...
ممنون
امام باقر(ع): ای عبدالحمید(واسطی)، آیا گمان می‌کنی کسی که خودش را وقف خدای عزّوجلّ کند، خداوند فرجی را برای او قرار نمی‌دهد؟! آری؛ به خدا قسم قطعاً و یقیناً خداوند برای او فرج و گشایشی قرار می‌دهد، خدا رحمت کند بنده‌ای را که خود را وقفِ ما گرداند، خدا رحمت کند بنده‌ای را که خود را وقفِ ما گرداند، خدا رحمت کند بنده‌ای را که امر ما را زنده بدارد.
کمال الدین باب ۵۵ ح ۲.
متن جالبی بود فقط کاش میشدقالبت رنگش روش تربودوآخه رنگ تیره کسل کننده اس
ممنون
من رنگ های تیره رو خیلی دوست دارم
احسنت
ممنون
Very good and what beautiful queries...
Thanks
چه عکس خوشگلی
میشه کپی کرد؟
بله :)
so wrong im sorry but truth is
انتم الفقرا الی الله
منافاتی نداره
but who cares
فنا شیرین تر است
:/
ماشین ظرفشویی
تلویزیون ال ای دی
تلویزیون ال ای دی

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan