نبودن

جایی که بودن و نبودنت هیچ فرقی نداره، نبودنت رو انتخاب کن. اینگونه به بودنت احترام گذاشتی...

.: کورش کبیر :.


پ.ن: یه وقتایی بهتره نباشی... چون...

چه جمله قشنگی:-)

سعی میکنم همیشه یادم بمونه

ممنون:-)
:)

خواهش میکنم
پس منم برم که به بودنم احترام بزارن با اجازه رفتم
موفق باشی!
جمله کورش چه قدر قشنگه....
بله :)
از این جمله ها زیاد داره...
خیلی قشنگ بود :)
ممنون :)
عالی بود
منم موافقم
تشکر
:)
خوشمان آمد.... ساسپگزاریم
تشکر
سه شنبه ۵ مرداد ۹۵ , ۱۱:۰۱ سید محمد رضی زاده
از ظاهر جمله هم مشخص است که این جمله برای یک نویسنده است، نه کوروش کبیر!
بر اساس اسناد و کتیبه ها از منشور کوروش اندازه یک جمله نصفه و نیمه هم نتوانسته اند ترجمه کنند؛ حال چسباندن این جملات در عصر اطلاعات و ارتباطات به او دیگر واقعا غیرقابل قبول است.
اینطور نیست...
ببخشید حوصله بحث ندارم!

حالا فرقی هم نمیکنه جمله کورش باشه یا نه... مهم اینه که جمله درستیه!
عالی
ممنون
مثل همیشه بیگ لااااااااااااااااایک
مثل همیشه ممنون :)
واقعا همین طوره.نبودن بهترازبودن باننگه
آره...
وقتی مهم نیستی بهتره نباشی...
زیباست...
ممنون
عالی مث همیشه... :)
ممنون :)
خیلی زیباست
من اینوازسایتتون کپی کردم ودرنواربالای سایتم گذاشتم
اگرراضی نیستیدبگیدتابرش دارم
ممنون
اشکال نداره
خیلی قشنگ بود
++++++
:)
میخواین برین ؟
نه...
سه شنبه ۵ مرداد ۹۵ , ۱۶:۱۵ سیّد محمّد جعاوله
++
...
سه شنبه ۵ مرداد ۹۵ , ۲۲:۱۲ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
لایک عالی بود
:)

جمله ای که نوشتی  خیلی قشنگه اما  مطمن باش مال کوروش نیست 
مهم نیست جمله کیه...
مهم اینه که جمله درستیه...
واقعا لایک داره

موفق باشید :))
ممنون :)

همچنین :)
همینطوره ...
:)
چون،،،
...
شنبه ۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۱:۴۵ سربازکوچولو ...
خیلی جمله قشنگی هست
ممنون :)
آره دقیقا 
خیلی جمله قشنگی بود
چه زیبا
ممنون
دقیقا :)
بله :)
اَه یه شعر از هلالی خوندم پیداش نمیکنم خیلی قشنگه در نقض این حرف پیدا کردم میارم!!! ببخشید
هزار تا شعر هم بیارید باز هم من این جمله رو قبول دارم
مه من به جلوه گاهی که تو را شنودم آنجا
جگرم ز غصه خون شد که چرا نبودم آنجا
گه سجده خاک راهت به سرشک می کنم گل
غرض آن که دیر ماند اثر سجودم آنجا
من و خاک آستانت که همیشه سرخ رویم
به همین قدر که روزی رخ زرد سودم آنجا
به طواف کویت آیم همه شب به یاد روزی
که نیازمندی خود به تو مینمودم آنجا
پس از این جفای خوبان ز کسی وفا نجویم
که دگر کسی نمانده که نیازمودم آنجا
به سر رهش هلالی ز هلاک من که را غم؟
چو تفاوتی ندارد عدم و وجودم آنجا
T_T
اول باید مثل کورش فکر کنیم بعد شاید مثل هلالی فکر کنیم اگه عاشق بشیم!
تو یه جا شنیدم بدون عقل نمیشه عاشق شد اول باید عاقل باشیم بعد عاشق
با عقل میریم بالای کوه با هزار تا نه گفتن
با عشق از اون بالا پرواز میکنیم با یک بله گفتن 
ولی من فکر میکردم از همین ابتدا میشه پرواز کرد مثل خل و چل های که دستاشونو وا میکنن و راه میرن و ادای پرواز کردنو در میارن
تو رو که شناختم عقلم اومده سره جاش یه خورده الان میتونم به خودم و بودنم اهمیت بدم
ولی تا ابد منتظر اون پرواز میمونم
خوشحالم که نگاهتون عوض شده
And baby, for you, I would fall from grace
Just to touch your face
If you walk away
I'd beg you on my knees to stay
Don't blame me, love made me crazy
If it doesn't, you ain't doin' it right
Lord, save me, my drug is my baby
I'd be usin' for the rest of my life
اینم یکی دیگه از ترسایِ لاولیه من
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۴ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۵ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۶ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۷ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan