بانوی ایرانی

بانوے ایرانے...!

غرب تو را نشــانہ
رفتـــہ است
چــون خـوب مـے داند تـو
قـلـ♡ـب یک خـانـوادہ اے...

↫پس علـمدار« حیــــاے فاطمـــے»

در جبهہ ے جنگ نـرم باش↬



پ.ن: حسی که چادر به آدم میده مثل احساس حس لمس دستان خداست... یعنی بهترین حس دنیا...

احسنت 
عالی بود...
:)
يكشنبه ۳ مرداد ۹۵ , ۰۸:۳۰ کتایون دولتشاهی
عالی بود
:)
عالی ممنون سپاس احسنت احسنت
ممنونم از شما...
حیف که یه سریا خودمونو به خواب زدیدم و نمیبینیم این هجوم دشمن رو  خدا کنه بیدار بشیم... حجاب رو دوست دارم
اهوم همینطوره...
حجاب معرکه ست :))
خیلی همم خوب :)
:)
لایک
تشکر
خوش بحالتون...
...
عالی
:)
خیلی خوب بود
ممنون ^_^
خواهش میکنم ^_^
يكشنبه ۳ مرداد ۹۵ , ۱۰:۳۵ عرفان سرحدی هرسینی
احسنت
اجرتون با خانم فاطمه الزهرا ( س)
ممنون
يكشنبه ۳ مرداد ۹۵ , ۱۰:۴۷ محمد * شـــــــــورگشتی *
ممنون بانوی ایرانی!
خواهش می کنم!
يكشنبه ۳ مرداد ۹۵ , ۱۱:۰۱ بهار پاتریکیان D:
ولی من وقتی با چادر میخورم زمین حس نمیکنم دست خدا رو گرفتم :)))
:)
حسی ست بسی درونی و قلبی...
احسنت ...
ممنون
چادر خوب عسد اما دختری که لباسش مناسب باشه اما چادری نباشه هم توی جامعه موفقه ...
ربطی به موفقیت نداره...
بدون خدا هم میشه موفق بود!!!
چادر یه چیز دیگه ست...
چقدر اون توصیف اخری دلنشین بود.
موفق و مانا باشید
یاعلی
ممنون :)
علی یارتون
اجرکم عندالله...
سپاس...
بیگ لایکککککککککککککک
:)
احسنت
ممنون
احسنت...

دیگه سر نمیزنید..
ممنون

ببخشید...
عالی بود... :)
موفق باشی همیشه... :)
مرسی :)
شما نیز هم...
يكشنبه ۳ مرداد ۹۵ , ۱۹:۳۳ سیّد محمّد جعاوله
زیباست
بله...
بسیار عالی
ممنون
دوشنبه ۴ مرداد ۹۵ , ۱۱:۵۰ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
عالی لایک
:)
زن دستان خدا را حس نمیکند مگر این که قبول کند مردی که همه ی زندگیش بوده به خاطر خدا او را رها کند و از او گذر کند که عشق مجازی با عشق حقیقی در دل مرد جمع نمیشوند
صلی الله علیک یا زینب چطور نگاه غریب حسینو موقع رفتن تحمل کردی تو حتما عاشق خدا بودی که از حسین گذشتی
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۱۹ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۰ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan