این یعنی...

منتظر باش اما معطل نشو

تحمل کن اما توقف نکن

قاطع باش اما لجباز نباش

صریح باش اما گستاخ نباش

بگو آره اما نگو حتما

بگو نه ولی نگو ابدا

این یعنی همه چی باش اما هیچی نباش


این یعنی همه چه باش ولی هیچی نبباش

عالیهاما هیچی نباش

:)
👍
:)
قشنگه... :)
:)
جالب بود
ممنون
یاعلی
خواهش :)
علی یارتون
عکس سمت چپ وبلاگ منم یه عکس گرفتم دقیقا شبیه همین چه جالب با این تفاوت تسبیح من سفید بود یه انگشترم به دست داشتم
چه جالب :)
این عکسه رو خیلی دوست دارم
حس خوبی داره :)
سخته..
بله سخته ولی شدنیه...
جالبه
اهوم
+++
:)
ب نظرم لجباز بودن و نمیشه نباشم!:))
:))
زیبا بود
تشکر
جمعه ۱ مرداد ۹۵ , ۱۲:۴۶ سیّد محمّد جعاوله
زیباست
ممنون
قشنگ بود ....
ممنون
متوجه نشدم منظور از این چی هست ؟
منظورش واضحه...
لایک :))
ممنون
زیبا بود :)
ممنون
عالی..
تشکر
قشنگ بود
:)
قشنگه
ممنون
جمعه ۱ مرداد ۹۵ , ۲۰:۲۱ ♥سرباز شیعه♥
ممنون و متشکر

خواهش می کنم
عالی.... :)
:)
شنبه ۲ مرداد ۹۵ , ۰۹:۵۴ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
لایک :))
:)
بیخیال عاشق باش
to be or not to be? 
ii can't care less
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۰ باربری و اتوبار آشنا
باربری و اتوبار آشنا
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۱ باربری و اتوبار آیلان
باربری و اتوبار آیلان
پنجشنبه ۸ فروردين ۹۸ , ۱۴:۲۱ باربری و اتوبار امانت
باربری و اتوبار امانت

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan