بدون عنوان

آرزویت را برآورده میکند ، آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی میگریاند . . .



خدایا... خودت آرومم کن... توی این روزای سخت دستمو رها نکن...

++++++++++++++++++++++++++++++++++
يكشنبه ۱۳ تیر ۹۵ , ۰۹:۴۶ محمد * شـــــــــورگشتی *
خدایا! آرومش کن!!
نه خیلی زیاد البته!! خخخخخخ

دعات براورده ان شاءالله
چشم حتما
همچنین :)
خدا بزرگه توکلتون به خدا باشه .
ان شاالله مشکلتون حل بشه .
چشم حتما

حتما

التماس دعااا

قربون اون خدا برم:)
يكشنبه ۱۳ تیر ۹۵ , ۱۲:۵۵ ღ ❀𝒻𝒶𝓉𝑒𝓂𝑒𝒽 ❀ ღ
ان شالله مشکلتون حل میشه  امیدتون ب خدا باشه هرچی صلاح باشه براتون اتفاق میوفته 
يكشنبه ۱۳ تیر ۹۵ , ۱۲:۵۷ یا فاطمة الزهراء
ان شاءالله زودتر روزهای خوب رخ نشون میدن به همه ما
ان شا الله تا نمردیم مهربان ترین بشر ظهور میکنه و روزای خوبم به یمن ظهورش میان
فقط من نمیدونم چی بپوشم؟ :)) 
حاجت روا ان شاالله...
ان شاالله که هرچی خیره براتون پیش بیاد
دوشنبه ۱۴ تیر ۹۵ , ۰۰:۰۹ محمد مهدی امجدیان
یا رفیق من لا رفیق له
دوشنبه ۱۴ تیر ۹۵ , ۱۰:۳۰ علی رضا عظیمی راد
آمین
و عسی ان تکرهوا شیء و هو خیر لکم
و عسی ان تحبوا شیء و هو شر لکم
والله اعلم و انتم لا تعلمون


ان شاءالله هرچی خیره براتون پیش میاد
#**اللّهمّ عجّل لولیک الفرج**
جمعه ۱۸ تیر ۹۵ , ۱۰:۲۵ ✿شمیم زندگی✿
التماس دعا
+وبت عالییییییییی
الان دعا کردم خواهر خیالت راحته راحت.
راستی گلاش هم قشنگ بود بخصوص رنگشون.
واقعا لطافت و آرامش تو رنگ سفید بیشتر از رنگای دیگست.
عااااالی بود عزیزم
ممنونم عزیزم :))
آرزویت را برآورده نمیکند خدایی که برای خنداندن خودش تو را میگریاند :)

دفعه‌ی آخرتون باشه از این جملات اینجا می‌نویسید!
خداوند دوست میدارد برای شنیدن صدای گریه بنده اش آرزو ها را برآورده نکند
و مومنان حقیقی آن خدا را  دوست میدارند
جانم شما آگاه نیستی
شما آگاهی حتماً :/

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan