.: اندر احوالات من و آبجی :.

دیشب - چند دقیقه بعد از اذان مغرب - آشپزخونمون

من و آبجی در حال خوردن رنگینک...


من: امروز خیلی خسته شدم... ولی در کل خوب بود... (کلا وقتی تست ریاضی میزنم به شدت خسته میشم)

آبجی: منم امروز روز مفیدی داشتم :)))

من: جدی؟!  :-/

آبجی: آره خیلی روز مفیدی بود :)))

من: خب بگو امروز چکار کردی؟!

آبجی: از خواب که بیدار شدم...

یه جزء قرآن خوندم... 100 تا صلوات فرستادم...

سرزمین آهن رو دیدم... خداحافظ بچه رو دیدم...

رنگینک درست کردم... یکم زبان خوندم...

پنجمین خورشید رو دیدم... تکرار خندوانه رو دیدم...

یکم از قسمت بعد سرزمین آهن رو دیدم...

بعدشم ماه عسل رو دیدم...


من: خسته نباشی آبجی! خب کجاش مفید بود؟! همش که سریال دیدی...

آبجی: همین دیگه... امروز تونستم همه برنامه هایی که میخواستم رو ببینم... کلا مفید بود :))))

من: چی بگم :-/



کلا دغدغه ای نداره... خوش به حالش... کاش من جای اون بودم...


پنجشنبه ۲۷ خرداد ۹۵ , ۱۳:۵۱ سیّد محمّد جعاوله
+
.....
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۹۵ , ۱۴:۰۷ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
اوهوم واقعا خوش به حالش
بله.... خیلی هم خوش به حالش....
مفیدی از سرو کولش بارید!
:)))
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۹۵ , ۱۵:۰۶ یا فاطمة الزهراء
چند سالشه؟ 
..... :)
خوبه خیلیم مفیده
بله برای خودش مفیده
+++++
:)
من از همین تریبون اعلام میکنم عاش آبجی شما شدم اصلا :)))
منم عاشقشم :)))
{یه جزء قرآن خوندم.... 100 تا صلوات فرستادم....}

برای این قسمتش ارزش قائلم ولی مابقی درصورتی که هدفی در پی نباشه به نظرم اتلاف وقته. بی دغدغگی فک نمی کنم اونقدری خوب باشه که بخوام آرزو کنم داشته باشمش. فک می کنم باعث میشه وقت آدم به بطالت بگذره. حرف امام سجاد رو شنیدید؟ :«ان لله یوما یخسر فیه المبطلون»(بحارالانوار، ج 46، ص 68).

پ.م: ولی انصافاً عجب همتی داشته.
ممنونم بخاطر توضیحاتتون :)

خب کار خاصی نداره.... در واقع برای پر شدن وقتش سریال میبینه....
آدمی نیست که وقتشو بیهوده تلف کنه....

:)
:))))
خوش به حالش..... :)))
اهوم خوش به حالش :)))

خوب راست میگه مفید بوده .

یاد بگیر خواهر  تنبل :دی خخخخخخخخخخخخ

من درس دارم :((((
در مجموع خداروشکر که به هدفشون رسیدن خخخخ.....من تا حالا رنگینک نخوردم:(
:)))
خیلی خوشمزه ست ^_^
بی خیال باشیم خیلی بهتره...
بله ولی نه همیشه....
جمعه ۲۸ خرداد ۹۵ , ۰۰:۴۷ علی رضا عظیمی راد
موفق باشید
ممنونم
جمعه ۲۸ خرداد ۹۵ , ۰۱:۰۹ سربازکوچولو ...
چه اجی باحالی
بله :)))
خوبه ک :)
من که نگفتم بده :)
وای چ روزایی داشتیمممم.... بعد الان:|
:)
جمعه ۴ تیر ۹۵ , ۰۸:۲۹ سرباز جامانده
درسته وقتی درس میخونم و درس زیاد دارم هی میخوام تموم شه راحت شم ولی تموم ک میشه دغدغه ی اینو دارم ک چیکار کنم.اگ این یکسال بخاطر کنکور کارامو کنار نذاره بودم الان تابستون بیکار بودم.اصلا دوست ندارم بیکارباشم
جمعه ۴ تیر ۹۵ , ۲۱:۵۱ علی-(وبگرد)گذری
چه خوب هنوز نظراتم رو ندیدی الان میخوام یه نظر دیگه اضافه کنم با این سوال که:
میشه از خواهرت بپرسی امروز که جمعه است سریال پنجمین خورشید رو از شبکه سه پخش کرد یا نه؟
آخه من بعد از ظهر خوابیدم و تعطیل هم هست... بپرس تا قسمتی دیدم که همایون توی سال 88 نجّاره
از اون به بعدش رو نداده هنوز؟منظورم قسمت بعدیه.
؟!؟!؟!؟!؟
شنبه ۵ تیر ۹۵ , ۱۱:۵۵ علی-(وبگرد)گذری
علامت سوال چرا میذاری؟ خب بپرسید دیگه من نمیدونم جمعه ها پنجمین خورشید رو میده یا نه؟
بعدشم اطرافیانم هم اون سریال رو زیاد دنبال نمی کنند.خیرتون به آدم نمیرسه
برادر من!
من الان خونه نیستم.... شب میرم خونه....
چشم میپرسم....

ولی خواهر من خیلی این سریال رو دنبال نمیکنه!
شنبه ۵ تیر ۹۵ , ۱۲:۳۹ علی-(وبگرد)گذری
نپرسیدی هم نپرسییدی.سرچ کردم فهمیدم.
ساعت پخش و تکرار سریال پنجمین خورشید از شبکه سه سیما :

سریال پنجمین خورشید از ۱۸ خرداد ماه هر روز حوالی ساعت ۱۶:۰۵ از شبکه ۳ سیما پخش می شود، تکرار آن حوالی ساعت ۱۲:۰۰ بامداد از شبکه سه سیما پخش می گردد.


به هر حال ممنون و عذر میخوام اگر بد حرف زدم.خداحافظ
خب خدارو شکر که جواب سوالتون رو پیدا کردید.....

من که نگفتم شما بد حرف زدید.... گفتم؟!

موفق باشید
آبجی ت عالیه😍😍
خیلی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan