ای بابا بس کن دیگه

چند وقت پیش یه برنامه از تلوزیون دیدم که مجریش یه خانم بود و مهمان برنامه یه آقا...

ابتدای برنامه خانم مجری گفت: سلام آقای فلانی خیلی خوش آمدید به برنامه ما... چه لباس خوش رنگی پوشیدید خیلی زیباست!
این خانم مجری هر چند دقیقه یکبار از لباس آقای مهمان تعریف می کرد!

توی دلم می گفتم: ای بابا بس کن دیگه... فهمیدیم لباسش قشنگه... والا...

آخر برنامه هم گفت: با تشکر از آقای فلانی بخاطر حضورشون در این برنامه و لباس خوش رنگی که پوشیده بودن... خیلی بهمون انرژی داد!



به نظر من اصلا کار درستی نیست که یه خانم اینقدر از لباس یه آقا تعریف کنه...
اونم توی یه برنامه زنده تلوزیونی...

کلا من با بعضی از برنامه ها و تبلیغات تلوزیونی مشکل دارم  (تقریبا 90 درصد)


کار بعضی از این مجریا اشتباهه منم قبول دارم
اهوم خیلی هم اشتباهه....
نهایت تلویزیون نگاه کنم...فیلم پلیسی (چون میدونم فیلمه و دروغ : دی)
یا شبکه مستند و خبر ! 

کار خوبی میکنید....
هیچ کدوم از برنامه ها جالب نیستن....
الان که دوباره خوندم باید بگم که 
مجری نه یه خانم و مهمون نه یه آقا!
مجری یه ماده بوده و مهمون یه نر!
دقیقا موافقم....

هنوزم میذاره....
اون آقاهه هم تقریبا یک روز در میون مهمون همون برنامه ست!
عجب :)
مهم نیس.....کاری نمیتونیم بکنیم !
میتونیم نگاه نکنیم !
منم قبول ندارم اصلا

برنامش هم ندیدم
پس ماهواره ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیشه گفت نگا نکنیم . تذکر بدیم و درستش کنن مهمه
نه ماهواره چیه؟!!!!

گفتم صرفا همون برنامه رو نبینیم....
به کی تذکر بدیم؟!
کی گوش میکنه به حرف ما؟!
 فقط میتونم بگم برای کشور اسلامی  ما پخش بعضی برنامه ها واقعا جای تاسف داره 

یه کشور اسلامی باید رسانش اسلامی باشه که متاسفانه خیلی خیلی جدی گرفته نمیشه 
کاملا با شما موافقم
جای تاسف داره....
چقدر مجری جلفی :|
خیلیییییی...
لباساش دیگه جلف تر :|
برای همین که از این کهه کلا جز مواقع خیلی خاص تلوزوین نمی بینم خیلی خوشحالم :))
یعنی بعضیام دیگه شورشو در آوردن
برای پرطرفدار کردن برنامشون چه کار نمی کنن دیگه :||
منم خیلی کم میبینم....  :))

دقیقا شورشو در آوردن :|
:|...رنگ لباس آخه؟؟؟:|
تازگیا مجریا بعضیاشون دیگه پا رو دارن خیلی دراز میکنن.....رنگ لباس مگه به آدم انرژی میده آخه؟؟؟
چی بگم...
من با آرایششون هم مشکل دارم....
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۹۵ , ۱۵:۲۸ سیّد محمّد جعاوله
++
:)
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۹۵ , ۱۶:۱۱ ❤منتـــظر المهدی 313❤
من اصلا تلویزیون نمی بینم 

ولی خوشم نیومد از این عکس العمل !
منم خیلی کم میبینم.....

بله درست نیست اصلا.....
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۹۵ , ۱۶:۲۷ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
این خانم ******* *** ***** ****
نه فکر نکنم.... یعنی تقریبا مطمئنم....
متاسفانه...
:(
سلام علیکم
ازوبلاگتان بازدیدکردم عالی بود خوشحال میشم به وبلاگ بنده نیز سربزنید وبانظر ارزشمندتون مارا در این راه یاری کنید.
التماس دعا
یاعلی
سلام
ممنونم
سعی می کنم
محتاجیم
دیگه کار که شده کاریشم نمیشه کرد

چی بگم.....
بشدن بدم میاد از این برنامه هایی که مجری خانمه و مهمونشون اقا و برعکس اصلا چه معنی داره تو مملکت اسلامی اینا رو میارن تو صورت هم و با هم حرف میزنن ، گاهی که مهمونشون روحانی هم باشه که دیگه خیلی بدترههههه
این همه خودشون از حیا و محرم و نامحرم حرف می زنن اخرش هم راضی میشن برن و تو اون برنامه و حتی بگن و بخندن با اون مجری نامحرم!!
من که تلویزیون دیدنم خیلی خیلی کم شده و در حد همون اخباره....
منم تلوزیون دیدنم خیلی کم شده....
خخخ
داشته شاید تیکه مینداخته :))))
نه بابا.... کاملا جدی بود....
جمعه ۴ تیر ۹۵ , ۰۹:۱۸ علی-(وبگرد)گذری
میدونم کدوم برنامه رو میگی تقریبا یادم هست یعنی دیده بودم عین این دیالوگا فقط یادمه.
و اتفاقا من هم همین حرف ها رو داشتم تو دلم می گفتم.اما چون تو جمع بودم بلند نگفتم.
جای تاسف داره!
چه کاریه خب :/
دوره زمونه تلوزیون گذشته به نظر من خیلی ضایع است همه جای دنیا هی از صبح تا شب حرف بخورد مردم میدن الان اینترنت خیلی بهتره باید رسانه ها و مدیوم ها تغییر کنن تغییر همیشه بد نیست
در ضمن نمیشه طبق سلیقه یه سری آدم فقط برنامه بسازن و نمیشه طبق سلیقه همه برنامه بسازن پس بهتره کلا یه جور دیگه فکر کنن یه کار دیگه با تلویزیون بکنن
شاید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan