عجب :/

چند شب پیش یکی از خبر های اخبار 20:30 توجه منو به خودش جلب کرد...


اینکه مصرف سیگار در آمریکا به شدت کاهش پیدا کرده (حدوداً 50 درصد)

حالا چرا؟!

بخاطر افزایش مالیات سیگار که باعث افزایش قیمتش شده و تبلیغات گسترده درمورد مضرات اون توی رسانه ها و مطبوعاتشون...


آفرین... احسنت...


حالا یه سوال پیش میاد...

تکلیف این همه سیگاری که روزانه توی کارخونه هاشون تولید می کنن چی میشه؟!


مشخصه... صادر می کنن به کشور های در حال توسعه و...

من دیگه حرفی ندارم...


من نمیفهمم این سیگار چیه که میکشن ؟ این قلیون چیه میکشن؟
والا منم نمی فهمم....
افسوس
صد افسوس...
مردم ما روشن فکرن دیگه....
آمریکاییا و غربیا خر نفهمن!
بالاخره این روشن فکری باید جوری نمود پیدا کنه دیگه....
از در دانشگاه تهران رد میشدم...کسی نبود که سیگار دستش نباشه...(دانشجوها!) 
دیگه تاااا پاتوقاشون تو خیابون انقلاب و پارک لاله و فست فودای اطراف!
کاملا موافقم....
متاسفم :(
سه شنبه ۲۵ خرداد ۹۵ , ۱۳:۵۲ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
ولی سیگار خییییییییییلی چیز خوبیه
من عاااااااااااشقشم
پناه بر خدا.....
شوخی بود دیگه؟!
سه شنبه ۲۵ خرداد ۹۵ , ۱۴:۲۸ محمد * شـــــــــورگشتی *
جالبیش آمار خانمای سیگاری ماست که به شدت داره به تعدادشون اضافه میشه...
و تو همین وبلاگهای متعلق به خانمامون هم هر ازگاهی نشانه هایی از اونو میتونیم ببینیم...
بله متاسفانه.....
فکر می کنن خیلی کار خوبی می کنن.....
یه جوری با افتخار این کارو می کنن انگار قراره بهشون نوبل بدن.....
متاسفانه...
جای بسی تاسفه واقعا....
بله دیگه اینجوری هاست متاسفانه
سالهاست که هر چیز مضری توی آمریکا و کشور های اروپایی برچیده میشه
تازهه مصرفش توی ایران و کشور های در حال توسعه میره به حد رسیدن به سقف :|||
دقیقا همینه....
از اون چیزایی که باید درس بگیریم که نمی گیریم....
سه شنبه ۲۵ خرداد ۹۵ , ۱۴:۳۷ سیّد محمّد جعاوله
خوب بود
ممنون
خواهش می کنم
سه شنبه ۲۵ خرداد ۹۵ , ۱۴:۳۷ یا فاطمة الزهراء
من دیگه صوبتی ندارم
من نیز هم....
جای تاسف داره واقعا بعضی کارای مردمه کشورمون...

کاش ماهم میتونستیم کاری بکنیم برا مردم، برا کشور...

نمیدونم چرا دولت ما یکه عکس العمل جدی نشون نمیده به این ماجرا....

این سیگار به خاک سیاه مینشونه جوونا رو...

خدا بخیر کنه!


آره واقعا.....
منم متاسفم.....
خیلیا میتونن خیلی کارا بکنن ولی نمی کنن.....
واقعا خدا بخیر بگذرونه.....
زیبا
ممنون
واقعا جای تاسف داره
بله همینطوره.....
اره منم دیدم ... بعد ما اون وقت ازشون چی یاد میگیریم؟؟ چیزای بیخود...
دقیقا....
با فالو کردن موافقین
بله
جای تاسف داره..... هعی
واقعا جای تاسف داره :(

جالب بود

:)
دقیقا
بله دقیقا همینه....
سلام دوست عزیز

من وبلاگ شمارو دنبال کردم
ممنون میشم دنبال بفرمائید

یا علی
سلام

ممنونم
لابد دیگه
....
آخخخ منم وینستون میکشم :)
شما کلاً تکلیفتون روشنه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan