.: اندر احوالات من و ته تغاری :.

ته تغاریمون امسال تصمیم گرفته تا آخر ماه رمضون پا به پای بزرگتر ها روزه کامل بگیره :)))

هنوز خیلی مونده تا به سن تکلیف برسه...

تا الان که موفق بوده... ان شاءالله که تا آخرش ادامه بده...

جالب این جاست که تا اذان مغرب مدام در جنب و جوشه و یه ذره هم احساس ضعف نمی کنه...


دیشب مشغول خوندن نماز مغرب بودم ( رکعت دوم ) که ته تغاریمون اومد سجاده شو برداشت تا بره کنار پدر نماز بخونه :))

.

.

به رکعت آخر که رسیدم هنوز تشهد رو کامل نگفته بودم که متوجه شدم اومد و کنارم نشست...

نمازم که تموم شد گفت:

تو هنوز نمازتو تموم نکردی؟!

چقدر کند نماز می خونی... یکم تندتر بخون!


یعنی 2 رکعت من برابر است با 7 رکعت ته تغاری!


حالا سوال من از خودم اینه...

من آروم نماز می خونم یا ته تغاریمون خیلی تند نماز می خونه؟!


+ وقتی نماز می خونه عین فرشته ها میشه :))


دوشنبه ۲۴ خرداد ۹۵ , ۱۲:۱۵ سیّد محمّد جعاوله
حس خوب
:))
بچه خواهرمم ادای نماز خوندن درمیاره
ته خندس ...
اتفاقا ازش فیلم گرفتن وقتی کنار باباش میخونه :))))
با چادر سیاه!
آخیییییییی با چادر :)))
داداش منم وقتی بچه بود همین کارو میکرد....
ولی الان نمازاش درسته.... شاید از نماز منم بیشتر مورد قبول خدا باشه.... کی میدونه؟!

عالیه این حس انشالله موفق باشه تااخرش

ممنونم :)
ان شاءالله
دوشنبه ۲۴ خرداد ۹۵ , ۱۵:۰۲ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
کلا ته تغاریا تند نماز میخونن
عین خودم
منم روزه کامل میگرفتم اصنم تشنه ام نمیشد
ته تغاریا که گلن....
آفرین :)
هر دوتون با سرعت مناسب سِنتون می‌خونید :))))
ولی همه به من میگن خیلی کند میخونی :)
دوشنبه ۲۴ خرداد ۹۵ , ۱۵:۰۴ یا فاطمة الزهراء
خب باید دید
من نمازم رو اکثرا بدون مستحبات میخونم و کلا دست خودم نیست تند تر از بابام حرف میزنم و تند تر نماز میخونم سر همین هر هشت رکعت من دو یا سه رکعت بابامه 
آفرین :)
آره اوایل سرعتم از بابام خیلی بیشر بود ولی الان برابر شده.....
پدر داره کم کم جلو میزنه :)
مگه مسابقه سرعت راه انداختین ؟! :-/
نه....
بابام کلا کند نماز میخونه....
من قبلا ها خیلی برام مهم نبود درست تلفظ کنم....
برای همین خیلی سریع تر از بابام نماز می خوندم....
ولی حالا من از بابام هم کندتر می خونم....
من یک عدد ته تغاری هستم :))
که دقیقا همین حرکات رو انجام میدادم با داداش بزرگم :)
آخی....
چقدر ته تغاری داشتیم خبر نداشتیم....
:)
زیبا
ممنون
فرزند صالح گلی از گلهای بهشت است
بله... همینطوره...
دوشنبه ۲۴ خرداد ۹۵ , ۱۷:۳۱ محمد * شـــــــــورگشتی *
نمی پسندم اینکه شرایط رو اونجور پیش ببریم که بچه خودشو ملزم کنه به روزه کامل...
آخه الان بچه های بالغ هم روزه گرفتن برا خیلیاشون سخت و سنگینه...
تشویق زیاد یا بچه رو از پا درمیاره یا اونو به ظاهرسازی می کشونه...
تشویق کنین رو روزه کله گنجشکی
اگر واقعا ضرری نیست روزهای قدر رو مثلا خوبه بتونه کامل بگیره...
التماس دعا

هیچ الزامی وجود نداره
اتفاقا مامانم کاملا مخالف بود ولی خب خودش خیلی دوست داره
تا سال گذشته کله گنجشکی می گرفت
ظاهرسازی نیست اصلا کاملا با اختیار خودش این کارو میکنه
تواناییش از منم بیشتره :)
زیاد هم بچه نیست که.... 
محتاجیم
خدا حفظش کنه براتون
ممنونم
چه جالب چندسالشونه این ته تغاریتون ؟
بچه ها کاراشون همه شیرینه .
.....
بله خیلی :)
ممنون
خواهش می کنم
(: آبنبات
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan