دلم گرفته :(((

بیخود و بی جهت و بی دلیل دلم گرفته :((((

هیچ چیز هم حالمو خوب نمی کنه...

عجب دنیاییه...

پیچیده ست...

غیر قابل درکه...

زندگی سخته...

همین...


يكشنبه ۲۳ خرداد ۹۵ , ۱۳:۱۸ ❤منتـــظر المهدی 313❤
من بیشتر دلم گرفته عزیز تحمل باید کرد 

التماس دعا دارم
من تحملم زیاد نیست... سریع میزنم زیر گریه :(
محتاجیم به دعا... اونم خیلی...
ذکر و تسبیح خدا انجام بدید...
بله... ولی حالم خیلی بدتر از این حرفاست...
يكشنبه ۲۳ خرداد ۹۵ , ۱۴:۱۳ فرشته ای ب نام فائزه ...
.ذکر خداارامبخش دلهاست
آره واقعا...
الا بذکرالله تطمئن القلوب
فدای آرامش اسمش
صلوات بفرست 
بله حتما...
ممنون
مومن دل ش می گیره 
برای کم کاری که وظیفه خودش می دونه
اما از طرفی از این خوف باید به رجاء الی الله رفت
لاتحزن ان الله معنا
بله...
ممنونم از شما
يكشنبه ۲۳ خرداد ۹۵ , ۱۴:۵۴ محمد * شـــــــــورگشتی *
همون جملات حاشیه تصویر کافیه حالتونو خوب کنه!!


بله درسته...
الان خوبم کاملا...
يكشنبه ۲۳ خرداد ۹۵ , ۱۵:۰۳ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
من هم خیییییییییلی اینطوری میشم
بله منم خیلی اینطوری میشم...
ولی الان خوبم :)
بعد کنکور خوب میشه :)
شاید...
شایدم نه...
این پست :)
:)
درست میشه
اوهوم :)
غصه چیه؟ بیخیال!
بیخیال :)
چقده غصه میخورید
کنکوری بودیم دیگه
سلام 
برای من دعا کنید حالم ا صلاً خوب نیست ، دلم گرفته از دنیای پست و فانی با انسان هایی که نمیشه روی حرفاشون حساب کرد یک روز عاشقن ، فرداش فارغ ، من موندم تو این دنیا به هیچی نمیشه دل بست ، چون بر پایه فنا پیریزی شده من به جایی که از ریشه سسته دل خوش نیستم . فقط دلم میخواد زودتر خدا نجاتم بده از زمین پر از بدی .
سلام و درود
ان‌شاءالله زود حالتون خوب بشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan