عنوان بی عنوان!

ماه فوق العاده ای شروع شده...
خدا هم دنبال بهانه هست برای بخشش!
تا حدی که نفس کشیدن بنده های روزه دارش هم پاداش داره!

دعا کنید منو...
خیلی


من از عشق بارون به دریا زدم
به بارون و به آسمون دعوتیم
چه مهمونی باشکوهی شده
تو این لحظه هایی که هم صحبتیم

دقیق 30 دیقه دیگه!!
چی؟!
سه شنبه ۱۸ خرداد ۹۵ , ۱۹:۴۴ سیّد محمّد جعاوله
...
:((

تو هم دعا کن منم چش چش چش حتما :))
ممنونم :)
براتون دعا می کنم 
ممنونم
:-/
سه شنبه ۱۸ خرداد ۹۵ , ۲۱:۵۲ روح الله اسکندری
فوقولادس

واقعا؟!!!!
سلام
متشکرم
طاعاتتون قبول
به یاد بیانی ها هستم :)
اگر دعامون بالا بره :)

:(((((
طاعاتتون قبول باشه
التماس دعا
محتاجیم به دعا
موفق باشی
ممنونم...

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan