.: دلم روشنه :.

تو این حس و حال عجیب و غریب

دو تا بال میخوای که رو شونته

تو از هر مسیری بری میرسی

تو از هر دری بگذری خونته

از این سفره ها معجزه دور نیست

ببین دست دنیا تو دست منه

دعا میکنم تا اجابت بشه

دعا میکنم چون دلم روشنه


التماس دعای خیر....
منو خیلی دعا کنید :(
التماس دعا
منو خیلی دعا کنید :(
سه شنبه ۱۸ خرداد ۹۵ , ۱۹:۰۵ ❤منتـــظر المهدی 313❤

آبجی کنکور نزدیکه التماس دعا
منو خیلی دعا کنید :(
موفقیات
سپاس
کلاً ماه رمضون عالیه
بله
ما که دعاتون می کنیم شما یادتون میره :/
ببخشید خب :|
همچنان دعاتون میکنم!
سپاسِ فراوان :)
و چیست این کنکور؟ :/
خدا داند!
خدا مرگش دهاد!
ان شاءالله :)
:)
(:

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan