حالم رو میدونی

من و انتظار و کابوس تنهایی / من و حس اینکه هر لحظه اینجایی

دارم آینه ها رو گم میکنم کم کم / تو رو هر طرف رو میکنم میبینم

نگو از تو چشمام چیزی نمیخونی / تو که لحظه لحظه حالم رو میدونی

پنجشنبه ۱۳ خرداد ۹۵ , ۲۱:۳۹ تبدیل عکس به نقاشی
تبدیل عکس به نقاشی
:-/
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۹۵ , ۲۱:۴۱ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خدایا میدونم که میبینی خدایا رهام نکن خیلی تنهام ....
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۹۵ , ۲۱:۴۲ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
ممنون
الهی و ربی من لی غیرک...
جمعه ۱۴ خرداد ۹۵ , ۲۲:۰۴ محمد مهدی امجدیان
در سایه سار الطاف اللهی
شنبه ۱۵ خرداد ۹۵ , ۱۳:۵۶ علی اصغر کریم زاده فرد بیدگلی
سایتتون خوبه
لطفاٌ به سایت من هم یک سری بزنید
شنبه ۱۵ خرداد ۹۵ , ۱۴:۱۶ علی رضا عظیمی راد
به امید ظهور صاحب عصر (ع)
ان شاالله
شنبه ۱۵ خرداد ۹۵ , ۱۶:۱۳ مهدی زراعتی رخشاندل
آرومم کن...

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan