من چکار کنم؟!

ماه مبارک رمضان از آنچه فکر می کنم به من نزدیک تر است!!!

وای خدا...

حالا چکار کنم؟!

چطوری هم روزه بگیرم هم درس بخونم؟!

اصلا نمی دونم باید چطوری درس بخونم...

شبا درس بخونم یا نه برنامه مو تغییر ندم؟!

کلافه شدم...


پناه بر خودش...

به امید خودش...

توکل بر خودش...


می دونم هوامونو داره :))


چهارشنبه ۱۲ خرداد ۹۵ , ۰۶:۵۶ مهدی زراعتی رخشاندل
سلام
إن شاء الله هم به راحتی روزه می گیری
هم به راحتی درساتو میرسونی
نگران نباش
موفّقی
سلام
ان شاءالله
به امید خودش
ممنون
برنامه ریزی درست!
همه مشکلا میره
اوهوم...
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۹۵ , ۰۷:۱۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
سخته متاسفانه
بله...
منم سه تا از امتحانام با ماه رمضان تداخل داره

فکر کنم فقط باید شب درس خوند 
نمی دونم شایدم همین کارو کردم
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۹۵ , ۰۷:۲۵ سیّد محمّد جعاوله
پناه بر خدا
(:
یه جای خنک بشینید درس بخونید .
بله حتما
دونستین چی کار کنین به ما هم بگین...

ممنون میشم
فعلا که هنوز نمیدونم باید چه کنم...
اگه به نتیجه ای رسیدم به شما هم میگم
وقتی پشتیبانت خدا باشه غمی نیست دوست من

بله تا خدا رو داریم غم نداریم
الله اعلم
:)
ببینین 
بعد سحر باید درس بخونین تااااا هرجا تونستین....بعدش دیگه یکم استراحت کنین....بعددافطار هم تا سحر بخوابین!(دیروز تجربه گردم...درس خوندن با گشنگی خیلیم سخت نیست!)
ماه آخر اصلا برنامتونو تغییر ندین ....
آره تصمیم دقیقا همین شد
میخوام همین کارو کنم
نه مشکل گرسنگی نیست
کلا میلی به غذا ندارم

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan