هر روزمو اینطوری شروع می کنم

یه کتاب دارم به اسم گنج های معنوی

برای همه دغدغه هام یه چیزی داره... بسی این کتاب رو دوست دارم...

یه بار داشتم ورقش می زدم که یهو چشمم افتاد به:


أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَحْدَهُ لَا شَرِیکَ لَهُ، إِلَهًا وَاحِدًا أَحَدًا صَمَدًا، لَمْ یَتَّخِذْ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا


عنوانش این بود:

دعای هر روز جهت محو گناه و ترقی در معنویات

حفظش کردم...

و الان یک سال و نیم هست که هر روز صبح با این دعا روزمو شروع می کنم

واقعا زندگی آدمو تغییر میده...

اونم خیلی...

همه اتفاق های مهم زندگیم توی همین مدت افتاد...

همه تحولات... تغییر نگرش... عقاید...

خداروشکر


سه شنبه ۱۱ خرداد ۹۵ , ۰۸:۵۵ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خیلی عالیه ان شاءالله همیشه موفق باشید
ممنونم آبجی جون :)
سه شنبه ۱۱ خرداد ۹۵ , ۱۰:۰۹ محمد * شـــــــــورگشتی *
مداومت بر کارها خیلی مهمه که الحمدلله شما داشتین...
ملتمس دعا
محتاجیم به دعا
الحمدالله...
در همه حال...
سه شنبه ۱۱ خرداد ۹۵ , ۱۲:۰۳ سیّد محمّد جعاوله
متشکرم
خواهش می کنم
خیلی هم عالی...
:)
امیدوارم زندگیتون همیشه سرشار از عطر خدا باشه
ممنونم
به چه خوب :)
:)
اشتباه تایپی داره پستتون! تصحیحش کنین!
چشم...
خوب شد :)
ممنونم :)
کتاب گنج های معنوی چطور کتابیه؟
کتابی شاملِ دعا های مختلف و زیارت ها و نماز های ائمه و خیلی چیزای دیگه...
سه شنبه ۲۲ فروردين ۹۶ , ۲۲:۰۷ شاید فردایی نباشد...
احسنت
تشکر...
الحمد لله کما هوَ اهله
سنگسابی چیست؟

خیلی از مواقع مشاهده کرده اید سطوح سنگی بعد از گذشت چند سال بر اثر عوامل محیطی همچون نور و رطوبت و اسید و ... براقیت و شفافیت خود را از دست میدهند و نمایی آزار

دهنده به دکوراسیون یا نمای ساختمان میدهند .

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan