♡ چفیه ♡

من عاشق چفیه هستم...
خیلی دوست دارم یه چفیه داشته باشم... خیلی...
حس خاصی بهش دارم...
یه جورایی برام مقدسه...
...

مخصوصأ اگه واسه یه شخص خاصی باشه :)
:)
چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵ , ۰۵:۳۰ سیّد محمّد جعاوله
لاااااااااااااایک
.....
هر چند به دست آوردن طول عمر و فرزند و مال و... مورد پسند هر انسانی است؛ اما آنچه برای ما پسندیده تر است، لبخند رضایت معصومی است که غریبانه در دوران غیبت، تلاش میکند تا ما ظهور کنیم.
اللّهمّ عجّل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵ , ۰۷:۴۰ یا فاطمة الزهراء
من یه دونه دارم :) از سفر راهیان نور
خوش بحالت
منم میخوام :(
چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵ , ۰۸:۳۸ ❤منتـــظر المـهـدی❤
منم دوس دارم ولی ندارم قسمت نشد برم شلمچه :-(
:((
بله چفیه حس خوبی داره...
اگه رفته باشید راهیان نور بهتون میدن
خیر نرفتم:(
سلام لطفا از وبلاگمون بازدید کنید ممنونم
فعلا نت ندارم
سلام
چفیه نماد تفکر و آرمانی است که متاسفانه مظلوم و مغفول واقع شده . بهترین دستآورد چفیه بصیرت مستتر وتنیده شده در تاروپود پارچه ایست که بر دوش رهبری معظم شان و شرافت پیدا نموده. 
مبصر باشید
یاحق
ممنونم
چهارشنبه ۵ خرداد ۹۵ , ۱۳:۵۲ علی رضا عظیمی راد
سلام
بسیار عالی
خوب یکی بخرید...
موفق باشید
....
بخصوص اگه از دست رهبری بگیریم...
بله...
من سه چارتا دارم :)
خوشبحالتون
منم یکی دارم یادگار راهیان نور:)
خوشبحالتون
ممنون 
بابت چی؟
چفیه نماد مقدسی است
بله
چفیه عالیه :)
خیلی :)
سنگسابی چیست؟

خیلی از مواقع مشاهده کرده اید سطوح سنگی بعد از گذشت چند سال بر اثر عوامل محیطی همچون نور و رطوبت و اسید و ... براقیت و شفافیت خود را از دست میدهند و نمایی آزار

دهنده به دکوراسیون یا نمای ساختمان میدهند .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan