وقت لبیکه

میگن مسلمونیم ولی نیستن غیر از یه مشت کافر حربی

با این که هاشا می کنن پیداست دستای پشت پرده ی غربی

وقت قیامه وقت لبیکه باید گذشت این راه بن بست رو

باید که بنشونی سر جاشون این وحشی های آلت دستو



پ.ن: بخشی از آهنگ لبیک حامد زمانی... خیلی زیباست...

:)
بله واقعا زیباست 
پذیرفتن حق زیباست
بله...
سه شنبه ۴ خرداد ۹۵ , ۲۱:۰۸ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
ممنون
سه شنبه ۴ خرداد ۹۵ , ۲۲:۵۶ ❤منتـــظر المـهـدی❤
بسیار لایک داشت 
ممنون :)
عالیه
تشکر
پرفکت :(
چرا ناراحت؟!
اشتباه شد ؛)
؛)
حامد زمانی عالیه کلا :)
:)
کنسرتش رفتی؟
Yes :)
منم رفتم :))
:)
هم چنان حامد زمانی :)
کنسرتشون هم رفتی که! خوشبحالت!
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan