اینم از آبجی ما

داشتم مقاطع مخروطی رو می خوندم یهو آبجیم اومد پیشم...

آبجی: یادته یه روز در کمد رو محکم کوبیدم توی سرت؟! :))))))

من: آره یادمه :((

آبجی: خیلی درد داشت؟! :))))))

من: آره خیلی :((

آبجی: خب پس چرا ضربه مغزی نشدی؟!؟!

من:   :-/

آبجی: یادته یه روز اتو رو انداختم روی پات؟! :))))))

(یه اتو داشتیم خیلی سنگین بود خیلی)

من: آره یادمه :((

آبجی: چرا پات نشکست؟! :))))))

من:  :-/

آبجی: میگم چرا با این همه بلا ملا که سرت آومده هنوز زنده ای؟! چرا نمردی پس؟!

من:  :-/

آبجی: چرا اینطوری نگام می کنی؟!

من: برو بیرون :-/

هیچی دیگه... رفت بیرون در حالیکه می خندید...


اینم از آبجی ما :)


سه شنبه ۴ خرداد ۹۵ , ۰۶:۰۳ سیّد محمّد جعاوله
عالیییییییییییییی
چی عالیه؟!
سه شنبه ۴ خرداد ۹۵ , ۰۸:۵۵ ❤منتـــظر المـهـدی❤
آبجی جان زیاد حساس نشو این حرفا طبیعیه همه این طوری هستن ولی بازهم خیلی هم دیگه رو دوس دارن مطمئن باشید
ولی من شک دارم اینطوری باشه که شما می گید.....
جه خوب
چی خوبه؟!!
سه شنبه ۴ خرداد ۹۵ , ۱۱:۱۰ یا فاطمة الزهراء
:))))) 
کوچکتره؟ 
بله.....
کاش منم آبجی داشتم

ولی ندارم

حدا حفظش کنه :)))))))

جالب و طنزگونه بود اما برای شما درد آور

ههههههههههه
:(((((
خوش به حالتون یک نفر هست که زنده بودنتون براش مهمه!!!

از این زاویه نگاه کنید


سربزنید
زاویه دیدتون زیباست

حتما میام :)
عجب :)
؛)
به به عکسو :)))
:))
:)))
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan