جمکرانم آرزوست

من تا حالا جمکران نرفتم... لیاقت نداشتم دیگه... لایق نبودم...

ولی خدا شاهده خیلی دلم میخواد برم... خیلی...

امروز از تلوزیون تصاویر جمکران رو دیدم... مربوط به مراسم دیشب...

چه عظمتی... چه شکوهی...


دلم بیشتر جمکران رو خواست...


آقای من...

دلم تو را می خواهد...

دلم جمکرانت را می خواهد...


یعنی می شه منم جمکرانت رو ببینم؟!


يكشنبه ۲ خرداد ۹۵ , ۱۵:۴۵ سیّد محمّد جعاوله
عالیییییییییی
عیدتون مبارک
ممنون
عید شما هم مبارک
الحمدلله چند باری دیدم
انشالله شما هم ببینین
خوش بحالتون....
ان شاءالله....
همه چرا امامم را میخواهند:-(((
ایشون خواهان زیاد دارن....
چه انلاین ههه
:)))
ان شاءالله به زودی :)
ان شاءالله....
يكشنبه ۲ خرداد ۹۵ , ۱۵:۵۸ ❤منتـــظر المـهـدی❤
دلم جمکران میخواد...:-(:-(:-(
من نیز هم :(((
انشاءالله هر چه زودتر مشرف بشین .
التماس دعا
ان شاءالله...
محتاجیم به دعا
عیدتون مبارک
ان شاالله که زودتر روزی تون بشه

عید شما هم مبارک

ان شاءالله

ان شاالله توفیق زیارت پیدا کنید...

ان شاءالله

ان شاءالله به زودی می بینی:)
ان شاءالله....
شب ها بدون آمدنت صبح می شوند
برگرد ای توسل شب زنده دارها

خیلی زیبا بود
ممنون
ان شاءالله به زودی دیدار خود حضرت نصیبتون بشه!
خیلی ممنون
اللّهمّ عجّل لولیک الفرج
ان شاءالله
يكشنبه ۲ خرداد ۹۵ , ۲۲:۴۸ یا فاطمة الزهراء
منم خیلی وقته نرفتم :/ از وقتی خیلی کوچولو بودم
من که اصلا نرفتم.....
عیدتون مبارک..
ایشالله به زودی قسمتتون میشه!!..
عید شما هم مبارک
ان شاءالله
ان شاءالله قسمت همه بشه.
ان شاءالله
ان شاالله بحق مهدی صاحب الزمان قسمتتون بشه
ان شاءالله
خیلی زود :)
ان شاءالله :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan