آمدنت یا نیامدنت؟!

 دعا پشتِ دعا برای آمدنت،
  گناه پشتِ گناه برای نیامدنت،
 دل درگیر ، میان این دو انتخاب؛
کدام آخر؟ آمدنت یا نیامدنت؟!


از وقتی عشقت وجودمو فرا گرفت وارد دنیایی شدم که دنیا نیست بهشته...
به عشق تو نفس می کشم... به عشق تو زندگی می کنم...

ای همه ی دلیل بودنم... میلادت فرخنده باد...
شنبه ۱ خرداد ۹۵ , ۲۲:۰۳ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
ممنون
دیدی نیامد
و چه خالیست
جای او...
هعیییییییییی.....
سلام و تهنیت
او حاضر است ، ولی ظاهر نیست...
ما ظاهریم ، اما حاضر نیستیم...
او منتظر حضور ماست، و ما منتظر ظهور اوییم...
خدا کند که ما حاضر شویم، تا او ظاهر شود...
در غیبتش مقصریم و در ظهورش موثر... #درک_مهدوی

**الّلهُـــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَـ الْفَــــــرج
یاحق
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
آمین
عالی بود....
عیدتونم مبارک!!... :)
ممنون
عید شما هم مبارک :)
اللّهمّ عجّل لولیک الفرج
عالی
ممنون...
میری ایشالله
ان شاءالله...
زود برید ایشالله
مچکرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan