...


خدایا شکرت که دارمت...
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۹۵ , ۰۵:۵۷ ❤منتـــظر المـهـدی❤
الحمدلله
در همه حال...
سلام
خیلی زیبا
http://mohajabe.blog.ir/
تشکر

خدمت مدیر محترم

سلام علیکم

احتراما، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان به شما منتظر گرامی با توجه به فرا رسیدن نیمه شعبان گروه اینترنتی رهروان ولایت اقدام به راه اندازی هشتک اینترنتی #من _منتظرم نموده است بدین وسیله از حضرتعالی جهت شرکت در این هشتک دعوت به عمل می آید.

شما می توانید با قرار دادن لوگوی هشتک در وبگاه خود به کمپین انتظار بپیوندید و با ارسال لینک سایت یا وبلاگتان در بخش نظرات همین مطلب اطلاع دهید تا در بخش همراهان کمپین ثبت و وبگاهتان لینک شود

لطفا توضیحات بیشتر را از طریق لینک زیر ملاحظه فرمائید.

http://www.welayatnet.com/fa/news/91496

التماس دعا

سلام و درود


محتاجیم به دعا
چقد عالی
الحمدلله رب العالمین...
الحمدلله...
احسنت قشنگ بود 
ممنونم...
خدایا هزاران هزار مرتبه شکر...
شکر......
الخمدالله علی کل حال...
بله دقیقا...
شکر نعمت ؛ نعمتت افزون کند 
امیرالمومنین علی علیه السلام در حکمت 244 نهج البلاغه می فرمایند: خداوند در هر نعمتى حقى دارد.کسیکه حقش را ادا کند نعمت او را افزون کند و کسی که کوتاهى کند نعمت را در خطر زوال قرار مى‏دهد.
والجعلنی من الشاکرین
آمین
ممنونم از شما
شکر
بله...
تامل بر انگیزه!
اوهوم!
واقعا جا داره یکم به داشته هامون نگاه کنیم! حتی یکم!
درسته...
شکر
الحمدلله
این کافی نیست باید با دو بال پرید و حسرتِ مقام اولیا الله را هم کشید که چه قدر از عشق بهره بردند
هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan