عدم آگاهی

کشیش مسیحی قرآن رو میذاره روی میز میگه به فلان دلیل و فلان دلیل تو محکومی! بعد قرآن رو به آتش می کشه!

بعدش مستندساز ایرانی ما با کلی بدبختی طرفو پیدا می کنه می گه: اصلا تو قرآن رو خوندی؟!

طرف میگه: نه!

مستندسازه میگه: یعنی نمی دونی توی قرآن چی نوشته؟!

میگه: نه نمیدونم!

مستندسازه میگه: پس به چه جرمی قرآن رو به آتش کشیدی؟!

طرف سکوت میکنه...

این یعنی عدم آگاهی


طرف عضو گروهک تروریستی داعش شده...

ازش می پرسن: اگه یه ایرانی رو ببینی چکار میکنی؟!

میگه: سرشو از تنش جدا میکنم!! ( چه خشن )

میگن: خب چرا به چه جرمی؟!

میگه: نمیدونم ولی اگه یه ایرانی ببینم سرشو می برم.

این یعنی عدم آگاهی


به طرف میگن: چرا دانشمند کشورت رو ترور کردی؟!

میگه: من نمیدونستم اونی که قراره بمب رو روی در ماشینش بچسبونم کیه!

این یعنی عدم آگاهی


آدمای ناآگاه هر جامعه ای برای اون جامعه نقطه ضعفن و برای دشمنان اون جامعه نقطه قوت!

دشمنا از طریق همین افراد می تونن خیلی کارا بکنن حتی یه فرقه رو بوجود بیارن مثل وهابیت!

بیایید ما جزء اونا نباشیم :)


از یکی میپرسن چرا قلب راکتور اراک رو بتن ریختین...
جواب میده برای دوستی با آمریکا 
این یعنی خیانت
بله.......
متاسفم :(
اول هم برای خودم :(
قشنک مطرح کردید
ممنونم :)
احسنت
ممنون
مرسی از پست خوبتون
خواهش می کنم :)
هوم
بله......
زیباست....
تشکر
متاسفانه این ادم ها اینقدر هم به خودشون و راهشون و کارشون اعتماد دارن که دنبال آگاه شدن هم نمیرن.
بله متاسفانه........
این یعنی بی بصیرتی
بله
دقیقا.....
خدایی ناآگاهی خالی نیست حماقت هم قاطی تمام اینا بود :/
اهوم درسته :-/
بله واقعا درسته
متشکرم
خواهش می کنم
خخخ
این عکسه من رو یاد نظریه بارش فکری انداخت
ممنون
:-)
:)))))))))
خواهش می کنم
مطلبه مهم تر بوداااااااا
خیلی زیبا و دقیق
آفرین بر شما
ممنونم از شما :)
باید توجه داشت که هر اندازه احمق زیاد باشد، بازار نفاق داغتر است. مبارزه با احمق و حماقت، مبارزه با نفاق نیز هست زیرا احمق ابزار دست منافق‌ است. قهراً مبارزه با احمق و حماقت خلع سلاح کردن منافق، و شمشیر از دست منافق گرفتن است. 
جاذبه دافعه علی ع،ص 156.شهید مطهری ره
ممنون بخاطر توضیحاتتون
عالیه این پست
ممنونم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan