تا حالا شده؟!

تا حالا شده دلتون یه چیزی بخواد ولی ندونین چیه؟!

همش احساس کنین کمبود دارین؟!

همش احساس کنین یه خلا توی وجودتونه که نمیدونید باید با چی پر بشه؟!

.

.

.

چقدر حس بدیه...  :(


بله همینطوره 
بله :(
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۹۵ , ۰۷:۴۸ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خیلی بده شدید .....
آره خیلی بده...
:((
عالی بود
:(
خیلی زیاد شده 
:(
نه چنین حسی نداشتم

ولی توصیه میکنم دیدتون رو نسبت به زندگی عوض کنین تا موفق باشین

همیشه ما به ظاهر توجه میکنیم ولی در صورتی که جواب توی ورای اون مسله است

موفق باشی :))))))))
چی بگم...
شما هم موفق باشید :)
متاسفانه زیاد برام پیش میاد
برای منم همینطور :(
تجربه کردم
تجربه ی بدیه...
فک کنم همه تجربه کردن
احتمالاً

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan