بیزارم :(

هرروز حِسِت  تازه تر میشه

غرقِ تو میشم بلکه دریا شم

بیزارم از اینکه تمامِ عمر

از رویِ عادت ، عاشقت باشم



+ هر روز مسواک می‌زنم، هر روز نماز می‌خونم و من تفاوتی بین این دو کار نمی‌بینم! هر دو از روی عادت!

+ هیچوقت برات بندگی نکردم؛ اما همیشه برام خدایی کردی. بیزارم از خودم.

+ دلم کمی تنبیه می‌خواد! کمی مجازات... کمی عذاب...

يكشنبه ۲۶ ارديبهشت ۹۵ , ۰۵:۳۷ ❤منتـــظر المـهـدی❤
ان شاءالله از روی عشق نمازبخونید ...
ان شاءالله.......
:(
قشنگ بود
ممنون
شما هم که هیچ وقت حرف ما رو نمی فهمید......
خواهش می کنم
خیلی زیبا بود.


فقط خود خدا ...
تشکر

فقط خودش

فکر خود و رای خود در عالم رندی نیست

کفر است در این مذهب خودبینی و خودرایی

امیدوارم نفس افسار گسیخته خود رو هرچه زودتر مهار کنیم...که همه به این درد دچاریم..

بیت زیبایی بود......
ان شاءالله......
طلب مغفرت خیلی بهتره از تقاضای مجازات...
شکر نعمت، نعمتت افزون کند...
من از بخشش خدا خجالت می کشم :(
:-(
...
:(
:(
عادت چیز بدیست...
بله....
نباید ناامید شد،نا امیدی از رحمت خدا یکی از بزرگترین دامهای شیطونه
باید استغفار کرد
توبه کنیم توبه می کند

بله.......
من ناامید نیستم که ........
يكشنبه ۲۶ ارديبهشت ۹۵ , ۱۷:۳۴ علی اصغر کریم زاده فرد بیدگلی
++++++++++++++++++++++++
؟!
کلک این عکسا رو از کجا میاری؟؟
:))
از اینترنت :)))))
ان شاالله از روی عادت نباشه..

ان شاءالله
افرین زیباست 
تشکر
فقط خدا
فقط خودش...
مسواک زدم واضحتر و علمی تره البته
نظرِ شماست البته. :) خیلی وقته یاد گرفتم در بندِ قفسِ فکری نباشم.
یه حدیث خوندم که میگفت خدا نمازو به خاطر قرآن واجب کرد نماز بدون قرآن هر روز کمترو کمتر میشه
واقعاً هم همینه

کفسابی هر ساختمان و سازه ساختمانی  از بخش های مختلفی نظافتی شناخته شده است و کف ساختمان یکی از مهمترین بخش های هر ساختمانی می باشد ، برای زیبا شدن و تمیز

شدن کف ساختمان و برای افزایش طول عمر ساختمان ها توصیه می شود.

ماشین لباسشویی

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan