یک عمر...

یک عمر هر دردی به من دادی

حس میکنم عینِ نیازم بود

جایی که افتادم به پای تو

زیباترین جایِ نمازم بود



+ امروز روز حساسیه... برام دعا کنید... محتاجم خیلی...

براتون بهترینارو آرزو می کنم محتاجیم به دعا
ممنون
روزتون سرشار از خیر و نیکی :) بحق مولامون صاحب الزمان
ممنون :)
خدا بخیر بگذرونه......
یا صاحب الزمان
شمام واسه من دعا کنید که محتاجم
چشم حتما.....
موفق باشید ان شاءالله :)
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۹۵ , ۰۶:۴۲ سیّد محمّد جعاوله
احسنت
.......
با عرض سلام 
متشکرم 
لطفا شما هم در وبلاگ بنده نظر دهید
باشه حتما.......
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۹۵ , ۱۱:۵۱ یا فاطمة الزهراء
ان شاءالله حاجت روا شین
خدارو شکر بخیر گذشت......
انشاالله هرچی به صلاحته پیش بیاد
ممنون :)
سلام
انشاالله که دعای همه مستجاب بشه
موفق باشید
سلام
ان شاءالله
ممنون
حاجت روا ان شاالله...
ممنون
:)
:))
ان شاءالله عاقبت بخیر شی
ممنون :)
عاقبت بخیر بشید
ممنون :)
ان شاالله که هرچی خیرتون هست براتون پیش بیاد
ممنونم :)
تصویر زیباست :)
ممنون:)
موفق باشی
ممنونم...
:)
:)

کفسابی هر ساختمان و سازه ساختمانی  از بخش های مختلفی نظافتی شناخته شده است و کف ساختمان یکی از مهمترین بخش های هر ساختمانی می باشد ، برای زیبا شدن و تمیز

شدن کف ساختمان و برای افزایش طول عمر ساختمان ها توصیه می شود.

کفسابی هر ساختمان و سازه ساختمانی  از بخش های مختلفی نظافتی شناخته شده است و کف ساختمان یکی از مهمترین بخش های هر ساختمانی می باشد ، برای زیبا شدن و تمیز

شدن کف ساختمان و برای افزایش طول عمر ساختمان ها توصیه می شود.

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan