به عشق تو سکوت کردم :|

دیشب که دیدی آقا چی شد؟!

خیلی بهم بر خورد... خیلی ناراحت شدم...

خداییش بدترین بود...

می تونستم جوابشون رو بدم... ولی سکوت کردم... 

مثل همیشه سرمو انداختم پایین... نذاشتم بخاطر یه عده آدم بی ارزش اشکام جاری بشه...

خب آدم وقتی یه چیزی رو انتخاب میکنه باید تاوانشو هم بده...

ولی تا کی؟!

تا کجا؟!

...


بیا و راحتم کن از نگاه آدما

نذار بگیره دامنم رو آه آدما

بگو چرا باید بسوزه لحظه های من

به خاطر نگاه اشتباه آدما



بیخیال آقا جان...

بخاطر همه مهربونیات چیزی نگفتم...

اصلا مگه شب تولد آقایی مثل تو میشه با یه عده آدم بی لیاقت بحث کرد...


اگه یه درس از شما توی زندگیم گرفته باشم اون مهربونیه...

بهترین عموی دنیا... تولدت مبارک...


خوب بود
ممنون
خواهش میکنم...
بین الحرمین روزیتون 
السلام علیک یا ابالفضل العباس 
آخ که اینقدر دلم میخواد...
ان شاءالله که بشه منم برم...
خودت رو ناراحت نکن عزیزم

:((
متشکر و ممنون
:)
سلام خسته نباشید
و موفق باشید
منتظر دیدارتون در ملازمان حرم 313 هستیم
سلام
ممنون
چشم
چه صفت زیبایی عموجان تولدت مبارک
بله...
همچین عموی مهربونی در تاریخ بشر دیده نشده...
چیشده نسیم جان کسی چیزی گفته ؟؟؟؟
اهوم...
:(
مبارک
مبارک
مبارک
:)
تمنا لبخند میزند :)
حوا ذوق می کند :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** *** **** ***
*** ** **** **** ** ***** ** ** ****
****** **** *** *** **** ****

-_-
نمی دونستم کدوم ماه و چه پستی برم... انتخاب همیشه سخته!

خب حوا جانم
من سراپاگوشم :)
و از ته دل دعا می کنم و امیدوارم درست شده باشه :))
هر روز انتظار و انتظار اما خب مشخص نشده هنوز. بگم ناامید شدم باور می‌کنی؟! :((
غصه نخور عزیزم :(
خیلی خوب حالت رو می فهمم. منم شیش ماه تمام هر روز انتظار و بغض و استرس و دلتنگی
توی اوج ناامیدی هم ته ته ته دلم امیدوار بودم بشه وشد شکر خدا
حوا
تحت هر شرایطی امیدت رو از دست نده
تلاش کن اگر واقعا واقعا دوست داری بشه
خدا خودش گفته از تو حرکت از من برکت
مطمئن باش بالاخره می شه :))
برات از صمیم قلبم دعا می کنم... همیشه :))
خدا رو شکر که بالاخره شد. برات خوشحالم :)

من همه‌ی دوندگی‌های لازم رو انجام دادم. از اینجا به بعدش دستِ من نیست...
ان‌شاءالله :)
ممنونم که همیشه کنارم هستی ^_^
ماشین لباسشویی

با محصولات ما آسوده خاطر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan