جالبه...

پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۹۵ , ۱۲:۲۱ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
سلام
ممنون

به این پست سر بزنید

و تو این ثواب بزرگ شرکت کنید:


http://bankmazhabi.blog.ir/1395/02/15/%D9%86%D8%B8%D8%B1%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C
سلام
خواهش می کنم...

چشم...
بله درسته.
:)
هر بلایی سر خودمون میاریم میگیم به خودم مربوطه!
هر عملی عکس العملی داره 
پرکاه رو از روی زمین برداری تو عالم اثر داره
بله...
قطعا همینطوره...
شکی نیست...
درسته کاملا
بله...
تمنا آه می کشد!
حوا سرش را به دیوار می کوبد!
نهههه نکوب!
کوبیدم دیگه :)
ای بابا!
:)
نخند خواهر نخند :)))
((((:
حالا حلال کردی یا نه؟
همیشه همه رو حلال کردم :)
بزنی لهشون کنی
آره
سنگسابی چیست؟

خیلی از مواقع مشاهده کرده اید سطوح سنگی بعد از گذشت چند سال بر اثر عوامل محیطی همچون نور و رطوبت و اسید و ... براقیت و شفافیت خود را از دست میدهند و نمایی آزار

دهنده به دکوراسیون یا نمای ساختمان میدهند .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan