برداشت آزاد

تا حالا شده وقتی دارین نماز می خونین احساس کنید قراره وقتی نمازتون تموم شد هر چی از خدا خواستید خدا بهتون بده؟!

بعد با عشق به نمازتون ادامه بدید...

وقتی هم که نمازتون تموم شد با اطمینان از خدا بخواهید هر آنچه که در ذهنتون میگذره؟!


دیروز تجربه کردم...

چقدر خوبه وقتی این لحظه ها رو تجربه می کنی...

و چقدر بهتره وقتی دعات مستجاب میشه...


خدایا عاشقتم


خدا بنده هاشو خیلی دوست داره .
خیلیییییییییی
بدجور دوستش دارم
به یه روز نکشید... مستجاب شد :)
دقیقا 
گل گفتید
:))
:)
اما بعضیا مستجاب نمیشن
حتی وقتی زیر گنبد امام حسین توسط مادرت خواسته بشن...
خدایا شکر که مستجاب میکنی :)
شکر که مستجاب نمیکنی...شاید مصلحت چیز دیگست :)
بله همیشه مستجاب نمیشه
و قطعا مصلحت چیز دیگه ای هست نه شاید
خدا رو شکر به خاطر همه چیز :)
این عکس نوشتهه خیلی زیبا بود
بله...
ممنونم
بابت چی ؟؟؟
حس خوبیه .. ولی بهتر وقتیه که با عشق بخونی، عشق خالص، بی چشم داشت، بی منت بی توقع استجابت... و  یادمون باشه اینکه داریم نماز میخونیم و توفیق عبادت پیدا کردیم منتی از خدا بر گردن ماست.. و و و ...
ببخشید پر حرفی کردم.
بله حق باشماست
همیشه باید با عشق خوند... بی چشم داشت
من از یه جنبه دیگه گفتم
از حس اطمینان... که مطمئن باشی دعات مستجاب میشه... همچین حسی رو توی زندگیم تجربه نکرده بودم قبلا
ما رو دعا کن حوا خانوم :(
محتاجیم به دعا
:-)
:)
سنگسابی چیست؟

خیلی از مواقع مشاهده کرده اید سطوح سنگی بعد از گذشت چند سال بر اثر عوامل محیطی همچون نور و رطوبت و اسید و ... براقیت و شفافیت خود را از دست میدهند و نمایی آزار

دهنده به دکوراسیون یا نمای ساختمان میدهند .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan