لبخند فراموش نشه :)

لبخند بزنید چون خدای بی نظیری دارید...

لبخند بزنید چون سالم هستید...

لبخند بزنید چون امام مهربونی دارید...

لبخند بزنید چون رهبر فرزانه ای دارید...

لبخند بزنید چون اسرائیل 25 سال آینده رو نمی بینه...

لبخند بزنید...


احسنت
:-)
:))
وبلاگه خوبی دارین ممنون که دنبالم می کنید دنبال میشین:-D
ممنونم
خواهش می کنم :)
از قدیم گفتن بخند تادنیا بهت بخنده .
:)))
کافیه؟ :)
نح :))
:))))
:)))))))
:))))(()(()
^_______^
اوه قاطی شده خخخ
:)))
(:
عجب تر :)
اونی که بلد کردی مهمه! خیلی!
آره!
چه عکسی :))
^_^
:)))
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan