یا زینب

بیابانی سراسر نیزه و تو...

دلم می رفت با هر نیزه و تو...

سفر کردیم با هم عمه زینب!

من و داغ و سر بر نیزه و تو...


شنبه ۴ ارديبهشت ۹۵ , ۱۰:۵۸ سیّد محمّد جعاوله
عالی
تسلیت میگم :(
یا زینب ...
تسلیت :(
تسلیت وفات عمه سادات
تسلیت :(
شنبه ۴ ارديبهشت ۹۵ , ۱۲:۰۵ ❤منتـــظر المـهـدی❤
تسلیت....
:(
اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری 
واجعنا من انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
آمین
تسلیت میگم ....
منم به شما تسلیت میگم
تسلیت میگم
منم به شما تسلیت میگم :((
....:(
:(
شنبه ۴ ارديبهشت ۹۵ , ۱۴:۰۳ علی اصغر کریم زاده فرد بیدگلی
تسلیت می گوییم
منم تسلیت عرض می کنم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan