خوشبختی یعنی...

خوشبختی یعنی شنیدن صدای آواز پرنده ها کمی بعد از طلوع خورشید...

خوشبختی یعنی شنیدن صدای وزش نسیمی که آروم برگ های تک درخت باغچه خونه رو تکون میده...

خوشبختی یعنی شنیدن صدای اذان مغرب اولین روز ماه مبارک رمضان...

خوشبختی یعنی شنیدن صدای مادر... صدای پدر...

خوشبختی یعنی شنیدن...


تا حالا چند بار بخاطر داشتن حس شنوایی احساس خوشبختی کردیم؟

چند بار گفتیم خدایا شکرت چون میشنویم؟

چند بار؟


پ.ن : وقتی به این نتیجه رسیدم که متوجه شدم در همسایگی ما شخصی زندگی می کنه که ناشنواست...


واقعا خدایا شکرت به خاطر این همه نعمت :)))
بله خداروشکر :)
شنبه ۴ ارديبهشت ۹۵ , ۲۰:۱۰ ❤منتـــظر المـهـدی❤
واقعا خدایا شکرت ...
خداروشکر...
شکرش بابت این همه خوشبختی ...
بله واقعا...
شنبه ۴ ارديبهشت ۹۵ , ۲۱:۴۸ سیّد محمّد جعاوله
بی نظیر
ممنون از شما
همیشه زندگی من سراسر از این خوشبختی هاست
کیف میکنم از داشتنشان
:-)
متن قشنگی بود
ممنونم :))
چقد دیدت عالیه :))
((:
شکر :)
خیلی شکر :)
خیلی خیلی شکر :)
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan