کوتاه ولی عمیق

از آیت الله بهجت پرسیدند

می شود کتابی در زمینه اخلاق معرفی کنید؟

ایشان فرمودند:

لازم نیست حتما یک کتاب باشد

یک جمله کافیست

" خدا می بیند "


اگر متوجه بودیم که....

...
جمعه ۳ ارديبهشت ۹۵ , ۱۴:۰۷ محمد مهدی امجدیان
الم یعلم بان الله یری
قشنگ بود
روحشون شاد
روحشون شاد...
جمعه ۳ ارديبهشت ۹۵ , ۱۴:۴۱ ❤منتـــظر المـهـدی❤
ان شاءالله به این باوربرسیم
ان شاءالله
چه قدر قشنگ بود. من سخنان آیت الله بهجت رو خیلی دوست دارم.
منم همینطور...
جالب بود.

:)
خدامیبیند....
بسیار عالی...
ممنون از شما...
سلام علیکم

احسنت بابت انتخاب پست خوبتون ..


سلام
ممنونم :)
:)
در عمل ولی فراموش میشه...
بله گاهی اوقات...
چقد عمیق!
بله!
احسنت
سپاس...
یادمه فقط یک بار در7 سالگیم با پدرم  مسجدی رفتیم که درست یادم نیست که کجا بود امام جماعت آن مسجد آیت الله بهجت بود که زیبا ترین وارامش ترین نماز عمرم را پشت سر آیت الله بهجت تجربه کردم.
خوش به حالتون
کولرگازی

کولرگازی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan