یا مهدی

ندیدم شهی در دل آرایی تو ، به قربان اخلاق مولایی تو

تو خورشیدی و ذره پرور ترینی ، فدای سجایای زهرایی تو

نداری به کویت ز من بی نواتر ، ندیدم کریمی به طاهایی تو

نداری گدایی به رسوایی من ، ندیدم نگاری به زیبایی تو


پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۹۵ , ۱۹:۵۲ ❤منتـــظر المـهـدی❤
نداری گدایی به رسوایی من ...
هعی...
زیبا ست.
ممنونم از شما
@@@
...
شرمنده ایم
بسی شرمنده ایم...
آقای من :(((
تمنا دلش گرفته :(
:(
تمنا خوشحاله وبتو پیدا کرده :)
منم خوشحالم :)
تمنا خسته شده از تایپ :|
:|
کولرگازی
کولرگازی
يكشنبه ۲۶ خرداد ۹۸ , ۰۷:۵۹ معلمی از جنس اینده
خیلی خوب بود.
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan