استجابت

حضرت یوسف رو انداختن توی چاه...

حضرت یعقوب و اهالی کنعان همه جا رو دنبالش گشتن...
تا به چاهی که حضرت یوسف داخلش بود رسیدن به اذن خدا یوسف خوابید...
دعای یعقوب مستجاب نشد... یوسف پیدا نشد...

یه وقتایی خدا دعای بنده هاشو مستجاب نمی کنه...
حتی اگه اون بنده پیامبرش باشه...
چون آینده ای رو می بینه که حتی پیامبرش نمی بینه...

پ.ن : اینو چند وقت پیش  پدرم گفت... خیلی به دلم نشست :)

یه جاهایی هیچ کس مصلحت رو جز اون بالایی نمیدونه :)
همه باید تسلیم باشیم
بله کاملا درسته...
به دل منم نشست
:-)
ممنون از شما خانم صادقی مهربون :))
لایکیه داره ...

:)
نکته اش قشنگ بود :)
بله همینطوره :)
پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۹۵ , ۱۱:۱۰ ❤منتـــظر المـهـدی❤
سلام چندتا آبجی می خونی ؟
یه دونه... متاسفانه بیشتر نمی تونم هر چند دلم میخواد ولی خب نمیشه :)
لایک. عالی...
ممنونم از شما :)
پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۹۵ , ۱۱:۲۶ ❤منتـــظر المـهـدی❤
واسه همینه که میگن حکیمه 
بله :)
عالی
ممنونم
عالی بود... :)
تشکر :)
عجب پدری :)
(:
چه خوب گفته پدرت ؛)
(:
آفرین پدرتون تبریک میگم روز پدر رو
ممنونم
کولرگازی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

اشتیاقی که به دیدارِ
تو
دارد دلِ من
دلِ من داند
و
من دانم
و
دل داند
و
من

آرشیو مطالب
Designed By Erfan, Edited by a Friend Powered by Bayan